توسعه دهنده استارفیلد در مورد تعادل سرگرمی و واقع گرایی صحبت می کند: هر سیاره ای نباید «دنیای دیزنی» باشد.


میدان ستاره در تاریخ 6 سپتامبر در سراسر جهان منتشر خواهد شد و صدها هزار بازیکن به لطف دسترسی زودهنگام به ما می‌پیوندند. بسیاری از مردم در حال حاضر از سفر در فضا و بیش از 1000 سیاره آن لذت می برند. با این حال، همه آنها دارای تعداد زیادی محتوا نیستند، که با سخنان کارگردان تاد هاوارد مطابقت دارد که تنها 10٪ آنها زندگی می کنند.

اشلی چن، مدیر عامل استودیو، در صحبت با نیویورک تایمز، نور بیشتری را در مورد این سیاره بی‌ثبات روشن کرد. استودیو باید «سرگرمی و اصالت» را متعادل می‌کرد و همه سیارات نباید «دنیای دیزنی» باشند. این رویکرد همچنین بر «وسعت فضا» و اینکه چقدر برای بازیکن مقابل آن احساس کوچکی می‌کند، تأکید می‌کند.

“نکته وسعت فضا این است که به شما احساس کوچکی می دهد. باید احساس طاقت فرسا کنید. همه می ترسند که یک سیاره خالی خسته کننده شود. اما پرواز فضایی وقتی آنها به ماه رفتند، هیچ چیز آنجا نبود، مطمئناً نبودند.” حوصله ندارم.”

البته هر سیاره ای دارد میدان ستاره از منابع معدنی گرفته تا تحقیق در مورد معیشت و ساختن پست‌ها، کارهایی برای انجام دادن وجود دارد. خبر خوب این است که محتوای زیادی وجود دارد، از جمله Volii Alpha که دارای نئون های سایبرپانک است. همچنین آتلانتیس جدید در جیمیسون در سیستم آلفا قنطورس وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Starfield، بررسی ما و نکات و ترفندهای مختلف را در اینجا بررسی کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *