میدان ستاره طراح اصلی Emile Paliallo فاش کرده است که توسعه دهنده Bethesda تقریبا تصمیم گرفته است که به قهرمان داستان صدا بدهد. در مصاحبه ای با Polygon قبل از انتشار RPG علمی تخیلی، پاریارولو در مورد بازی با یک قهرمان خاموش صحبت کرد.
پاریارولو گفت که استودیو می خواست بهترین نمایش ممکن را به بازیکنان بدهد، حتی تا آنجا پیش رفت که از صداپیشگان مختلف برای یافتن صدای مناسب برای شخصیت اصلی استفاده کرد. میدان ستاره.
پریارولو گفت: “من یک بازیگر استخدام کردم، صدایش را شنیدم، به او گوش دادم و فکر کردم، ببین، این مرد خیلی خاص است.” ما متوجه شدیم که تنها راه برای اینکه واقعاً این اتفاق بیفتد و به بازیکنان اجازه دهیم همان چیزی باشند که میخواهند باشند، داشتن یک قهرمان بی صدا است.»
Pagliarulo ادامه میدهد که بازیهای AAA معمولاً دارای شخصیتهای صدادار هستند، در حالی که قهرمانهای بیصدا اغلب به عناوین خاص یا مستقل تنزل داده میشوند.
“زمانی در صنعت بود که همه شخصیت های اصلی صداگذاری می شدند. ممکن است سرگرم کننده باشد…” من شروع به درک کردم. بنابراین ما چیزهای مختلفی را امتحان کردیم. در Fallout 4 و دیگر بازیهای RPG، بازیکنان دوست ندارند دیالوگها یا پاسخهای بازیکن را بخوانند و وقتی روی آن کلیک میکنند [a different spoken line]گفت پاریارولو.
اما مشکل اینجاست که وقتی آن را میخوانید و روی آن کلیک میکنید، باید منتظر بمانید تا طرف مقابل هم همین را بگوید. ما به یک نتیجه رسیدهایم. و واقعا رایگان بود. این بیش از 200000 خط مکالمه است. میدان ستاره هیچ صدایی برای شخصیت اصلی وجود ندارد. و فقدان یک شخصیت اصلی صدا به ما اجازه داد تا چنین دنیای بزرگی بسازیم. ”
برخی از محبوب ترین بازی های توسعه یافته و منتشر شده توسط Bethesda قابل ذکر هستند.سقوط 3، اساساً کل طومارهای بزرگ این سریال دارای یک شخصیت اصلی خاموش است. سقوط 4 کار عجیبی بود که صداپیشگان شخصیت های اصلی را در آن حضور داشتند.
کارگردان تاد هاوارد اخیرا فاش کرد که RPG علمی تخیلی به مدت هشت سال در Bethesda در حال توسعه بوده است. این بازی قرار است در تاریخ 6 سپتامبر برای PC و Xbox Series X/S منتشر شود.اگر هیجان زده هستید میدان ستارهدر اینجا 10 جزئیات جدید درباره این بازی وجود دارد که باید بدانید.
نویسنده: Shunal Doke