قانون شکنان جنگ ستارگان استقبال منتقدان کمی بیشتر از آن چیزی بود که کارگردان خلاق جولیان گریتی انتظار داشت، با این که عنوان اکشن ماجراجویی چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از طراحی جهان باز تا جنگ ستارگان علاوه بر زیبایی شناسی، جنبه های دیگر بازی نیز مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است. یکی از عناصری که اغلب مورد انتقاد قرار میگیرد، بخشهای مخفی کاری است که فوراً از کار میافتند. حتی Gerighty فوق الذکر اذعان می کند که این “بسیار سخت” است.
در مصاحبه ای با GamesRadar، Gerighty در مورد یکی از بخش های شکست فوری اولیه بازی صحبت کرد و به این مشکل اذعان کرد و افزود که توسعه دهنده Massive Entertainment در حال حاضر روی رفع این مشکل کار می کند.
او گفت: «احتمالاً یکی از مأموریت های اولیه در میلوگانا را به یاد دارید، و آن بسیار سخت بود. از نظر من، این یک اشتباه است و ما روی بهبود آن کار خواهیم کرد. فکر نمیکنم این به معنای حذف کامل حالتهای شکست باشد، اما راههای سادهای وجود دارد که آنها را سرگرمکنندهتر و قابل درکتر کنیم. فکر میکنم تعداد زیادی وجود دارد.
Gerighty افزود که هدف هرگز این نبود که این بخش به اندازه اکنون احساس “ناعادلانه” کند. او توضیح داد که این چیزی است که “در طول هفته گذشته یا بیشتر” در توسعه بازی رخ داده است. در همین حال، Gerighty گفت که یک پچ برای رفع این مشکلات ظرف 10 روز آینده منتشر خواهد شد.
او گفت: «ما فقط نمیخواهیم این احساس ناعادلانه باشد و امروز احساس میکنم که این ناعادلانه است. “باور کنید یا نه، این چیزی نیست که ما در نظر داشتیم، این چیزی است که در طول یک هفته گذشته رخ داده است، و ما قبلاً آن را در یک پچ که احتمالاً در 10 روز آینده منتشر می شود، اصلاح کرده ایم.”
کارگردان Matthias Karlsson توضیح داد که Massive Entertainment چگونه به تعادل بخشهای مخفی کاری در بازی نزدیک شده است و توضیح میدهد که اگر تعادل موجود آنطور که در نظر گرفته شده کار نکند، توسعهدهنده اضافه میکند که او به بازخورد گوش خواهد داد.
“[We want players to be] “خوب، ما کاملاً مخفیانه هستیم، ما در مشکل هستیم. آنها ما را می بینند. آنها ما را دیده اند، اما تا زمانی که زنگ خطر را به صدا نزنیم، هنوز هم می توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم. برای جلوگیری از آن، میتوانیم در زمین خرابکاری کنیم، اما اگر متوجه شدیم که با تیونینگ فعلی یا با افراد کافی کار نمیکند، مطمئناً آن را بسیار جدی خواهیم گرفت و در نظر خواهیم گرفت.
گریتی موافقت کرد و گفت: “اگر امروز بگوییم که این کار باعث میشود مردم از بازی لذت ببرند، متن داستان را تغییر میدهیم، درست است؟ ما اعلامیهای را از طریق PA منتشر میکنیم و میگوییم: [does pretend PA voice] “خوب، Stormtroopers در Toshara هستند، و اکنون ما یک خدمه اسکلت روی زمین داریم.”
در بررسی ما قانون شکنان جنگ ستارگانما به آن نمره 6/10 دادیم. “قانون شکنان جنگ ستارگان دارای طراحی قوی در جهان باز و فضای کلاسیک جسورانه و بداهه جنگ ستارگان این داستان یک سرکش است، اما با برخی مسائل جدی، از کیفیت فنی ضعیف گرفته تا تصمیمات طراحی قدیمی و حرکت ناشیانه، سنگینی می کند. بررسی کامل را اینجا بخوانید.
قانون شکنان جنگ ستارگان برای PS5، Xbox Series X/S و PC موجود است.
نویسنده: Shubhankar Parijat