یوبیسافت عادت دارد که بازیها را به نفع خود کمی بیش از حد متورم کند، مخصوصاً وقتی یکی از عناوین جهان باز پرچمدار آن باشد. اما خوشبختانه به نظر نمی رسد در بازی های آینده چنین مشکلاتی پیش بیاید. قانون شکنان جنگ ستارگان.
توسعه دهنده عنوان جهان باز قبلا قانون شکن این بازی بزرگتر از آنچه باید باشد نخواهد بود و جولیان گریتی، کارگردان خلاق، در مصاحبه اخیر با VGC اطمینان مشابهی را ارائه کرد و فاش کرد که داستان اصلی بازی 25 تا 30 ساعت خواهد بود. از سوی دیگر، کسانی که می خواهند یک بازی کامل داشته باشند، می توانند در مدت 50 تا 60 ساعت از بازی لذت ببرند.
در هر صورت، نباید منتظر یک حماسه 200 ساعته باشید. اگرچه بیشتر مردم احتمالاً راحت خواهند شد. جالب اینجاست که Gerighty توضیح می دهد که این نیز عاملی بود که بر توسعه بازی تأثیر گذاشت و به توسعه دهنده Massive Entertainment اجازه داد با یک تیم نسبتاً کوچک کار کند.
خیلی زود، ما تصمیم گرفتیم این ماجراجویی 25-30 ساعته را در جاده طلایی بسازیم، که 50 تا 60 ساعت برای تمام کننده ها طول می کشد، که هنوز هم برای کسی که خانواده دارد و شغل دارد، “زمان خوبی است.” گفت. “اما آن استقاتلان عقیده این یک بازی حماسی با 200 ساعت گیمپلی است، بنابراین میتوانید روی جزئیات تمرکز کنید، و شاید با یک تیم کوچکتر، روی اجرای موارد قابل مدیریت تمرکز کنید. ”
تا به حال، قانون شکنان جنگ ستارگان اندازه آن حدود 2 تا 3 منطقه خواهد بود. Assassin's Creed Odyssey باز کردن نقشه جهان با این حال، همه مناطق طراحی یکسانی ندارند. به عنوان مثال، شهر میلوگانا به عنوان یک نقشه “فشرده” طراحی شده است که بر “ارائه یک تجربه شهری متراکم و پر جنب و جوش” متمرکز است.
قانون شکنان جنگ ستارگان در 30 آگوست برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شد. برای اطلاع از آخرین جزئیات گیم پلی اینجا را کلیک کنید.
نویسنده: Shubhankar Parijat