در مصاحبه جدید با GameInformer، قانون شکنان جنگ ستارگان آلیس رندل، طراح ارشد سیستمهای روایت و متیو دیلیس، طراح سیستمهای اصلی، در مورد انواع برخوردهایی که بازیکنان در حین بازی با آنها خواهند داشت، صحبت میکنند. این دو، در میان چیزهای دیگر، در مورد سیستم شهرت صحبت می کنند. قانون شکنان جنگ ستارگان، که تأثیر زیادی در برخوردهای درون بازی دارد. مصاحبه زیر را بررسی کنید.
به گفته Delisle، رابطه شخصیت شما با جناحهای مختلف بازی، بهویژه سازمانهای جنایی مخفی، جنگ ستارگان فضا فرصت ها و تهدیدهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. Delisle در مورد چگونگی به وجود آمدن سیستم شهرت صحبت می کند زیرا استودیو می خواست داستانی مبتنی بر شرور را تعریف کند.
Delisle میگوید: «از همان ابتدا میدانستیم که میخواهیم یک داستان شرور بسازیم. و ما میدانستیم که بازیها درباره انتخابها و پیامدها هستند، بنابراین طبیعتاً شهرت به عنوان رسانهای برای بازیکنان برای تعامل با بازی ظاهر شد.»
این دو در ادامه صحبت می کنند که چگونه شخصیت اصلی، کی وس، یک شرور بی بند و بار است، و چگونه او از آنها به همان اندازه که از جناح های مختلف در بازی بهره می برد، به جای دوستی یا وفاداری، استفاده می کند . به گفته رندل، تمام مکانیزم های بازی حول یک سیستم شهرت ساخته شده اند.
بازیکنان می توانند از سیستم شهرت کامل استفاده کنند و حتی شهرت خود را برای خیانت به شخصیت ها یا جناح های خاص در تلاش برای کسب درآمد بیشتر به خطر بیندازند. در مورد تأثیر واقعی شهرت شما بر بازی، به عنوان مثالی که توسط Rendell ارائه شده است، کی می تواند وظیفه به دست آوردن یک آیتم از یک جناح را داشته باشد، و آنها تصمیم می گیرند آن را بدزدند، یا اگر ما به اندازه کافی شهرت داریم، ما فقط می رویم. در و آن را بگیرید.
همه اینها به این موضوع مربوط می شود که هر گروه دارای قلمرو خاص خود است و بازیکنان باید مراقب باشند که برای مدت طولانی در قلمروهای بدنام باقی نمانند.
Star Wars Outlaws در تاریخ 30 آگوست برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه می شود.
نویسنده: Joelle Daniels