کارگردان می گوید Ghost of Tsushima “بزرگترین مرجع” در دنیای باز Star Wars Outlaws بوده است.


این یک بازی جهان باز از یوبی سافت است. قانون شکنان جنگ ستارگان در حالی که این شرکت احتمالاً از یک الگوی بسیار خاص پیروی می کند که در طول سال ها مترادف با این شرکت شده است (حداقل در مورد بازی های جهان باز)، این ماجراجویی مبتنی بر فضا در تلاش است تا هویت خود را ایجاد کند. توسعه دهندگان در Massive Entertainment چندین بار در مورد اینکه چگونه این دنیای باز با تجربه معمولی Ubisoft از برخی جهات کلیدی متفاوت است صحبت کرده اند، اما چه چیزی می تواند پایه نزدیکتر باشد؟ قانون شکنان جنگ ستارگان?

جولیان گریتی، مدیر خلاقیت در مصاحبه با GamesRadar نیز به همین موضوع اشاره کرد. قانون شکنان جنگ ستارگان شباهت رستگاری مردگان قرمز 2 او در مورد ساختار و مکانیک جهان باز می گوید که “بزرگترین مرجع” بازی در واقع ساکر پانچ است. شبح تسوشیما، هدف Massive Entertainment این است که شما را به طور کامل در دنیای بازی و فانتزی آن غرق کند.

مفیدترین چیز برای من این بود شبح تسوشیماگریتی گفت: «این بیشتر الهام‌بخش کوروساوا است تا وسترن، و بیشتر الهام‌بخش جان فورد برای جورج لوکاس است.رستگاری مرده قرمز این شگفت انگیز است، [because it treats] به‌جای اینکه دنیا را به‌عنوان یک دنیا ببینیم، نه به‌عنوان فهرستی از فعالیت‌های مکرر. شبح تسوشیماچیزی که من در مورد آن دوست داشتم این بود که شما واقعاً می توانید فانتزی خود را داشته باشید و خود را در آن غرق کنید. داستان، جهان، شخصیت ها، همه چیز با هم جور در می آید و گیم پلی همه چیز را هدایت می کند. این فانتزی “شما یک نینجا سامورایی ژاپنی هستید.” این یکی از اصول راهنمای این بازی بود. ”

قانون شکنان جنگ ستارگان البته، آن را به عنوان نهایی تبلیغ می شود جنگ ستارگان یک فانتزی شرورانه توسط Massive و Ubisoft، اصلاً تعجب آور نیست که یک فلسفه طراحی کلیدی برای دنیای باز بازی غوطه ور کردن کامل بازیکن در آن فانتزی بود. شبح تسوشیما همانطور که دیدیم.

قانون شکنان جنگ ستارگان این بازی در تاریخ 30 آگوست برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. برای نیازهای رایانه شخصی اینجا را بررسی کنید. همچنین، آخرین پیش‌نمایش دست‌آف بازی را در اینجا ببینید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید