Star Wars Jedi: Survivor Expands Fallen Order “Every Way” – Respawn


از روزی که Respawn Entertainment معرفی شدجنگ ستارگان جدی: بازمانده، توسعه دهندگان سعی کرده اند تأکید کنند که عاقبت مورد انتظار تقریباً از هر نظر ممکن است نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یابد. با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ایم، به نظر می‌رسد که از نظر داستان، گیم‌پلی و موارد دیگر به آن وعده‌ها عمل می‌کند.

در مصاحبه اخیر با VGC، توسعه‌دهنده این نکته را تکرار کرد و طراح اصلی بصری رابط کاربری دانیش سید گفت: جدی: بازمانده فقط پسوندی از سفارش سقوط کرده از هر نظر از نظر داستان و کاوش در گیم پلی، هر کاری که ما در آن بازی انجام داده ایم و تثبیت کرده ایم تا حد زیادی دمیده شده است. ”

پل هتفیلد، تهیه کننده اصلی، بینش بیشتری ارائه کرد و گفت که وقتی دنباله در حال توسعه بود، هدف Respawn Entertainment ارتقای همه چیز در هر جنبه از تجربه بود.سفارش سقوط کرده، تاکید بر ایجاد یک بنیاد بود.

«استیگ (آسموسن، جدی: نظم سقوط کرده و جدی: بازمانده) در مورد ارکانی که برای بازی مهم بودند بسیار واضح بود.» ما در حال یادگیری و ساختن بازی ها بودیم.

“بنابراین برای بازی دوم، ما می‌گفتیم، “خوب، ما میلیون‌ها چیز را یاد گرفتیم. بازخوردهای زیادی شنیده‌ایم، بازخورد داخلی و بازخورد بازیکنان دریافت کردیم. برای یک دور تعظیم کنید.

بهبودهاجدی: بازماندهبه دنبال این است که از چندین روش از سلف خود پیشی بگیرد، از اضافه شدن پنج حالت جنگی و انواع دشمن بیشتر، تا گزینه های جدید پیمایش و فعالیت های جدید گیم پلی. از سوی دیگر، Respawn نقشه بسیار بزرگتر و دقیق تری را برای کاوش بازیکنان و داستانی تیره تر و ظریف تر از بازی اول نوید می دهد. ما همچنین شاهد بهبودهای دقیق تر اما اغلب درخواست شده، مانند افزودن سفر سریع بوده ایم. البته، تعداد زیادی ارتقاء فنی نیز وجود دارد که بازیکنان مشتاقانه منتظر آن هستند.

اخیرا توسعه دهندگان نیز این موضوع را تایید کرده اندجدی: بازماندهدارای یک سطح دشواری جدید “Jedi Padawan” برای پر کردن شکاف بین حالت Story Mode و سختی Jedi Knight.

جنگ ستارگان جدی: بازماندهقرار است در 28 آوریل برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید