فرنچایز Star Wars Jedi ممکن است یک بازی جدی نبوده باشد


در مصاحبه با گاردین، جدای جنگ ستارگان استیگ آسموسن، کارگردان فرنچایز فاش کرد که لوکاس‌فیلم برای اجازه دادن به Respawn Entertainment برای نمایش شخصیت جدی یک شخصیت اصلی مردد بود. Star Wars Jedi: Fallen Orderبه گفته آسموسن، این شرکت از جدی محافظت می کرد.

“برای لوکاس فیلم، جدی ها مانند جام مقدس هستند. منظورم این است که احتمالاً این چیزی است که آنها از آن محافظت می کنند، به جز شاید بچه یودا. بنابراین ما مجبور شدیم آن را به دست آوریم. چرا جدی؟ شما می خواهید با جدی چه کار کنید. آنها واقعاً با جدی احساس ناراحتی کردند و گفتند: “بیایید این را تنظیم مجدد کنیم.” آسموسن به گاردین گفت بیایید این شخصیت را یک کاربر نیرو بنامیم.

به گفته آسموسن، لوکاس فیلم سعی کرد یک بازی با شکارچیان جایزه و قاچاقچیان راه اندازی کند. جدای جنگ ستارگان کال کسیس، قهرمان داستان، از آسموسن خواست تا پروژه را ترک کند. آسموسن می خواست از تجربه خود در فرنچایز God of War استفاده کند. جدای جنگ ستارگانو احساس می کرد که داشتن یک شخصیت اصلی متمرکز بر نبردهای برد خارج از حوزه تخصصی او است.

آسموسن گفت: “من فکر می کنم شما فرد اشتباهی را برای این کار انتخاب کرده اید.” “این پیشینه من نیست. پس زمینه من از “خدای جنگ” است… من هرگز روی یک تیرانداز کار نکرده ام. برای انجام این کار به تیم دیگری نیاز دارم. ممکن است از من بخواهید که یک بازی مسابقه ای بسازم و در نهایت ما ساختیم. آن اعتماد و در نهایت تماس گرفت [the franchise] جدی “

با توجه به انتشار و موفقیت Star Wars Jedi: Fallen Orderو هیجانی که در پس هیجان آینده است جنگ ستارگان جدی: بازمانده، ظاهراً لوکاس فیلم تسلیم شد و به Respawn Entertainment اجازه داد تا Jedi را به عنوان رهبر فرنچایز معرفی کند.

جنگ ستارگان جدی: بازمانده ما اخیراً تریلر نهایی گیم پلی بازی را دریافت کردیم، و مجموعه ای از گیم پلی های هیجان انگیز و تنظیماتی را به نمایش گذاشتیم که انتظار می رود زمانی که بازی در تاریخ 28 آوریل در PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه می شود.نیاز به دانستن در مورد جنگ ستارگان جدی: بازمانده.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید