Star Citizen با آخرین به روز رسانی شبکه سازی سرور را به ارمغان می آورد، استودیو می خواهد در سال 2025 روی “قابلیت پخش” تمرکز کند


در نامه جدیدی از رئیس، کریس رابرتز، رئیس CI Games در مورد برنامه های استودیو صحبت کرد. شهروند ستارهو اینکه چگونه یکی از اولویت های اصلی این استودیو برای بازی های امسال «قابلیت پخش» است.

رابرتز در نامه خود توضیح داد که قصد دارد یک نسخه نمایشی از گیم پلی بازی که مربوط به سال 2019 است را به بازیکنان ارائه دهد. شهروند ستاره آلفا 4.0. به عنوان بخشی از انتشار، شهروند ستاره دو نسخه را به صورت موازی اجرا می کند که هر کدام پیشرفت خاص خود را دارند. دلیل آن این است که استودیو می خواهد نه تنها محتوای جدید را آزمایش کند، بلکه می خواهد تا چه اندازه سرور آزمایشی می تواند حجم زیادی از ترافیک پخش کننده را مدیریت کند.

با این حال، آلفا 4.0 از نظر محتوای جدیدی که شامل می‌شود، 100 درصد کامل نیست و برخی از انواع ماموریت‌ها را که در نسخه‌های قبلی وجود داشت، از دست داده است. بازیکنانی که می خواهند محتوای جدید را بررسی کنند می توانند Alpha 4.0 Preview را بازی کنند، در حالی که بازیکنانی که می خواهند به همه انواع ماموریت های قبلی دسترسی داشته باشند می توانند به بازی Alpha 3.24.3 ادامه دهند.

برای زمینه، ویژگی های مهم جدید از شهروند ستاره در پیش‌نمایش 4.0، بازیکنان می‌توانند با استفاده از نقاط پرش بین سیستم‌های Stanton و Pyro بپرند. این استودیو خاطرنشان می کند که در طول این سفر، بازیکنان از طریق سطوح مختلف سرور که کل بازی را تشکیل می دهند نیز حرکت خواهند کرد.

رابرتز نوشت: “هر سیاره، منطقه فرود، و ایستگاه اصلی در حال حاضر توسط سرور بازی متفاوتی تحت پوشش قرار می گیرد.” به لطف این فناوری، مرزهای سرور حتی در سطوح بالای وفاداری تقریباً نامرئی می‌شوند و از گیم‌پلی روان و بدون وقفه اطمینان حاصل می‌کنند.

شایان ذکر است که به لطف این فناوری، مشکلاتی که بر پایداری سرور تأثیر می گذارد، تنها به مناطق خاصی که روی سرور میزبانی می شود محدود می شود. بازیکنان دیگر در بازی تحت تأثیر این مشکلات سرور قرار نمی گیرند.

از نظر گیم پلی، پیش نمایش 4.0 همچنین دو زنجیره ماموریت رقابتی جدید را معرفی می کند که به بازیکنان اجازه می دهد به دو گروه مختلف تعلق داشته باشند: Headhunters یا Citizens of Prosperity. سیستم Pyro همچنین دارای مناطق مسابقه جدید با گروه‌های باند منحصربه‌فرد است که هر کدام پاداش‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند.

با ورود به سال جدید، تمرکز کل شرکت ما این است: شهروند ستاره رابرتز در مورد اهداف اصلی استودیو برای سال 2025 صحبت می کند و در مورد بهبود قابلیت پخش صحبت می کند. تعهد ما به قابلیت پخش شامل سه حوزه کلیدی است: عملکرد، ثبات و محتوا.

برای دستیابی به این هدف، استودیو تلاش‌های توسعه خود را با جدا کردن توسعه ویژگی از توسعه محتوای جدید و رفع اشکال تقسیم می‌کند.

رابرتز نوشت: «این بدان معناست که ویژگی‌های جدید دیگر خطر تداخل در ارائه محتوا یا بی‌ثبات کردن محیط زنده را ندارند. این رویکرد از کانال‌های پیش‌نمایش فناوری استفاده می‌کند که قبلاً برای فناوری‌های جدید اصلی مانند لایه‌های تکرار و شبکه‌های سرور اختصاص داده شده بود، اما اکنون به آزمایش ویژگی‌های گیم‌پلی نیز گسترش خواهد یافت.»

برای شهروند ستاره این به این معنی است که محتوای بیشتری به بازی اضافه می‌شود و بدون اینکه یکی از برنامه‌های انتشار برای مطابقت با زمان‌بندی انتشار دیگری به عقب کشیده شود، باگ‌های بیشتری رفع خواهد شد. این در نهایت بازی را با عملکرد بهتر و محتوای بیشتر قابل بازی تر می کند.

آقای رابرتز پست خود را با ابراز قدردانی به پایان می رساند. شهروند ستاره ما از بازیکنان خود برای حمایت آنها تشکر کردیم و نشان دادیم که بیش از 1 میلیون بازیکن در سال گذشته 32 میلیون ساعت را صرف بازی کردند.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید