سونی سیستمی را ثبت می کند که احساسات را تشخیص می دهد و بازی را بر اساس ورودی صدا تنظیم می کند


سونی ویژگی های مختلفی را حتی برای ویژگی هایی که عرضه آن ها بعید به نظر می رسد، ثبت کرده است. اخیراً، پتنت‌هایی را برای کنترل‌کننده‌هایی که می‌توانند تغییرات دما را تقلید کنند، NFT برای بازی‌ها و پلتفرم‌های مختلف و موارد دیگر ثبت کرده‌ایم. حق اختراع دیگر (که توسط Gamesual کشف شد) فراتر رفته و بر تعدیل بازی بر اساس تشخیص احساسات و ورودی صوتی تمرکز دارد.

ایده این است که “نمایه احساسی” بازیکن ذخیره شود. این شامل چندین قانون است که در پاسخ به یک یا چند حالت احساسی عمل می کند و برای “حل و فصل مسائل عاطفی منفی که بر سلامت روانی یا وضعیت پردازش حسی بازیکن در طول یک جلسه گیم پلی تاثیر می گذارد” استفاده می شود. ما آن را حل خواهیم کرد.اگرچه به نظر می رسد این راهی برای جلوگیری از طغیان عصبانیت شما باشد حلقه بزرگ نه تنها از کشته شدن شما توسط رئیستان جلوگیری می کند، بلکه به جلوگیری از «کلمات قلدری» و امثال آن نیز کمک می کند.

این سیستم همچنین می تواند وضعیت عاطفی چند بازیکن را در طول یک جلسه کنترل کند. اگر هر یک از آنها قوانین اعتدال را زیر پا بگذارند، می توانند «امتیازات» خود را از دست بدهند. البته با توجه به اینکه این پتنت در سپتامبر 2021 ثبت شده و هنوز اجرایی نشده است، باید دید سونی کاری با آن انجام خواهد داد یا خیر.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید