به‌روزرسانی Sons of the Forest، مینی‌باس‌های جدید، هنگ گلایدر و موارد دیگر را اضافه می‌کند


پسران جنگلاین بازی از زمان راه اندازی دسترسی زودهنگام اخیر، موفقیت چشمگیر انتقادی و تجاری بوده است، اما واضح است که توسعه دهنده بازی Endnight Games دارای محتوا و ویژگی های زیادی برای بازی در چند هفته و چند ماه آینده است. ما هنوز نمی دانیم بازی تا چه زمانی باقی خواهد ماند. در مرحله دسترسی زودهنگام، اما اولین به‌روزرسانی بزرگ پس از راه‌اندازی منتشر شده است که تعدادی ویژگی جدید مهم را اضافه می‌کند.

این شامل یک گلایدر آویزان است که به پیمایش ادویه می‌افزاید، دوربین دوچشمی برای بازیکنان برای تجهیز و بررسی نقاط دوردست، دروازه‌های دیواری دفاعی که پایداری پایه را افزایش می‌دهد، و یک چوب قرار داده شده در داخل برای باز کردن درها. شامل ویژگی‌هایی است که می‌توان آنها را قفل کرد. . – با توجه به اینکه دنیای بازی چقدر وحشیانه و خشن است، این یک نعمت است. در همین حال، به روز رسانی همچنین مینی باس های جدید، بهبود کیفیت زندگی و تغییرات مختلف تعادل و رفع اشکال را اضافه کرد. می توانید پچ کامل را مشاهده کنید. یادداشت های زیر

در آغاز دسترسی زودهنگام ماه گذشته،پسران جنگلاین بازی به سرعت به اوج چشمگیر بیش از 350000 کاربر همزمان Steam رسید و Endnight Games اندکی پس از آن اعلام کرد که این بازی تنها در 24 ساعت از انتشار خود دو میلیون نسخه فروخته است.

پسران جنگلاکنون در رایانه شخصی موجود است. بررسی دسترسی اولیه ما را اینجا بخوانید.

به‌روزرسانی یادداشت‌های پچ 01:

ویژگی
  • دوربین دوچشمی اضافه شد
  • گلایدر آویزان اضافه شد
  • دروازه دیواری دفاعی اضافه شد
  • باس فایت های درون بازی به انبارهای غذا اضافه شده است
  • تنظیم مجدد را به صفحه گزینه اضافه کنید
  • پیکاپ کت و شلوار چرمی ویرجینیا گم شده را به دنیا اضافه کرد
  • اکنون می توان درها را با چوبی که داخل در قرار داده شده قفل کرد
  • اکنون می توانید سازه های کوچک (مبلمان) ساخته شده را بگیرید. در حین گرفتن، می توان آن را تغییر مکان داد یا پرتاب کرد تا سقوط کند و منابع را دوباره به دست آورد.
  • برخی از عناصر داستانی اضافی اضافه شده است
  • تغییرات جدید انیمیشن مرگ هدشات به آدم خوارها اضافه شد
  • آدمخوارهای معمولی عصبانی اکنون می توانند از درختان بیرون بپرند و حمله کنند
  • پرندگان اکنون می توانند فرود بیایند و بخورند/ارضا شوند
  • گزینه ای برای پنهان کردن برچسب نام بازیکن اضافه شده است
  • گزینه ای اضافه شده برای مخفی کردن رتیکول ها و مسیرهای پرتابه
  • مگر اینکه تله ماهی کار کند و در آب بگذارد و فصل فعلی زمستان نباشد، ماهی باید صید شود (هر 5-10 دقیقه).
  • برج مراقبت به برخی از روستاهای آدمخوار اضافه شد
  • رابط کاربری اکنون برای “زوم” در پیکاپ های کاغذ داستانی نشان داده می شود
  • یک نوع ساختار جدید اضافه شد: One Sided Apex. فضای بین تیر تکیه و تیر تکیه گاه آن را پر کنید. به طور خودکار بر اساس جهت پرتو کج تراز می شود. به طور خودکار تغییرات یک چهارم گزارش را به طول مناسب منطبق کنید.
تعادل
  • اضافه شدن خنک کننده خواب
  • میزان جذب استراحت را از گرسنگی و کم آبی روی 0 تنظیم کنید
  • آدمخوارهای گل آلود اکنون کمتر عصبانی هستند (از نزدیکی بازیکن و دیر بازی)
  • اضافه شدن امکان رویدادهای اختلال خواب بازیکن از دشمنان نزدیک که می توانند به بازیکن برسند
  • نرخ انتشار آتش بهینه‌سازی شده تا استفاده از هیزم مهم‌تر شود
  • انواع توت‌های به‌خوبی تنظیم شده، حس سیری را ایجاد می‌کنند
  • نوشیدنی‌های انرژی‌زای اصلاح‌شده برای کاهش آبرسانی به نصف و کاهش جذب انرژی
  • مقادیر دقیق سیری و هیدراتاسیون ارائه شده توسط همه گیاهان و قارچ ها
  • تنظیم سلامت دشمن سخت به سلامت 1.25 برابر کاهش یافت
  • سلامت زره آدمخوار را 1.5 برابر در هارد افزایش داد
  • شکار کلوین پس از مدت زمان مشخصی به پایان می رسد
  • ثابت باز شدن غارها در اواخر بازی با دشمنان بیش از حد
  • رویدادها و محدوده های نزدیکی را برای برخی از بازیکنان تنظیم کرد تا پاسخگویی هوش مصنوعی را بهبود بخشد
  • آسیب تفنگ ساچمه ای را نصف می کند
  • میزان استراحت صندلی از 0.3 به 0.7 افزایش یافته است
  • یک پافی معمولی به غذاخوری اضافه کنید
  • سلامت خزنده بر اساس تعداد بازیکنان چند نفره فعال افزایش می یابد
بهبود
  • انیمیشن و ترکیب آدمخوار قرمز بهبود یافته است
  • انیمیشن خواب آدمخوار زن ثابت
  • تنظیم مبارزه/بیکار مجسمه بازیکن برای چند نفره
  • سیاهههای مربوط به “جهنده” را در آبهای عمیق برطرف کنید
  • عملکرد جهانی یاب سریعتر
  • منطق اضافه شده برای اجازه دادن به دریچه ها و درها برای باز شدن اجباری هنگام تخم ریزی بازیکنان در داخل
  • برخی از LOD ها گاهی اوقات به درستی تغییر نمی کنند
  • رفع خطایی که هنگام خروج در حین بیداری مرگ رخ می داد
  • اقلام منحصر به فرد/داستان اکنون هنگام جمع آوری مجبور به تجهیز می شوند
  • جهت گیری درب اکنون با موقعیت بازیکن در هنگام قرارگیری تعیین می شود. صورت جلوی بازیکن به صورت درونی تبدیل می شود.
  • حرکت تنظیم شده گوزن و گوزن برای بهبود مسیر
  • نیمکت‌هایی را نزدیک‌تر به اشیا قرار دهید تا از گیر کردن بازیکنان هنگام ایستادن پس از نشستن جلوگیری شود
  • برای ضربه غوغا و برخورد، نصب پایه کوچک اضافه شده است
  • مشعل دیوار LOD/بهینه سازی اضافه شد
  • از بین بردن فضای ذخیره‌سازی پیچ اکنون باعث ایجاد اقلام ذخیره‌شده به‌عنوان پیکاپ‌های پویا می‌شود
  • با کاهش اندازه صخره های مرجانی، سبوس های ساحلی احیا شدند
  • هود پناهگاه برخی از مشکلات نوری جزئی را برطرف کرد
  • رادیو به هود پناهگاه اضافه شد
  • کارت‌های میز آقا و خانم پافتون را به داستان‌های انتخابی تبدیل کرد
  • dll DLSS به نسخه 3.1.1 به روز شد
ثابت
  • شما دیگر نمی توانید با چوب از درهای قفل شده عبور کنید (با عرض پوزش از سرعت دوندگان!).
  • قطع درختان کلوین با سازه های پخش کننده وصل شده است
  • رفع مشکلی که در آن مهمان‌های کارت کلید نمی‌توانستند دو در را در Bunker Entertainment باز کنند و لازم نیست وارد اقامتگاه Bunker شوند.
  • رفع مشکلی که در آن طرح‌های Ghost در زیر آب نمایش داده نمی‌شوند (مثلاً تله‌های ماهی)
  • رفع اشکالات رندر زیر آب برای برخی از جریان ها
  • چندین مشکل احتمالی قطع ارتباط در چند نفره برطرف شد
  • رفع چندین مشکل با اتصالات ورودی
  • مشکلی که منجر به گیر افتادن بازیکنان پس از مرگ در هنگام بالا رفتن از طناب می شد، برطرف شد
  • امکان قرار دادن اهداف کاغذی در برخورد با برزنت رفع شد
  • گزینه های دیوار دفاعی ثابت در ستون های غیر زمینی موجود است. این اغلب منجر به رد مکان های نامعتبر می شود.
  • رفع مشکلی که در آن قرار دادن سیاهه‌های دیواری دفاعی در برابر ستونی که با Log Quarter Variation ساخته شده بود منجر به رد قرار دادن نامعتبر می‌شد.
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد هنگام از بین بردن تله‌های مرگ حیوانات کوچک، منابع دو بار برگردانده شوند.
  • چندین مشکل را که هنگام از بین رفتن آتش در هنگام تعامل با آن رخ می داد، برطرف کرد
  • رفع مشکلی که در آن بلند کردن برزنت‌ها با چوب گاهی اوقات تشخیص نمی‌دهد که چوب هنگام تجهیز خودکار به درستی مجهز شده است و باعث تاخیر غیرضروری قبل از اقدام می‌شود.
  • مشکلی که در آن تقسیم خودکار سیاهه‌ها و افزودن تخته‌های سیاهه‌کاری به ساختار طرح شبح، سیاهه‌ها را به درستی مصرف نمی‌کرد، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن برخی از عناصر را می‌توان از برخی طرح‌های ساخته نشده حذف کرد
  • رفع صدا در جایی که تصاویر غار هنگام پیمایش به برخی از گوشه‌های غار غیرفعال می‌شوند
  • تعمیرات مختلف صخره/لبه صخره باز در زمین
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن تعامل Grab Bag در ویرجینیا می‌توانست همزمان با پیکاپ فعال شود و در نتیجه شرایط بازیکن بدتر شود.
  • مشکلی که بازیکنان پس از احیا شدن به حمله با نیزه ادامه می‌دادند برطرف شد
  • تنظیمات زره دشمن ثابت شده کار نمی کند
  • مشکلی که در آن تنظیمات شمارش حیوانات به درستی کار نمی‌کردند برطرف شد
  • رفع مشکلی که در آن بازیکنان می‌توانستند در هنگام حمله زمینی، اقداماتی را انجام دهند و وضعیت گیرکردگی موقتی را که ممکن است رخ دهد، برطرف کند.
  • رفع مشکلی که در آن پرندگان گاهی اوقات بازیکن را نمی ترسانند
  • آیکون نادرست صفحه کلید برای ورودی صفحه کلید رفع شد.
  • مشکلی که در آن پس از خروج از یک بازی چند نفره، موسیقی روی صفحه عنوان پخش نمی‌شد، برطرف شد
  • برگ های زمینی که پاییزی دارند نباید مانند اکنون به صورت بصری بیرون بیایند
  • بازیکنان در هنگام تلاش برای تجهیز کالایی که بازیکن از قبل دارد و موجودی خود را به حداکثر رسانده است، دیگر وارد حالت شکسته نخواهند شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن جابجایی‌ها برای حرکت با تبر تاکتیکی از فعال‌سازی در هنگام حمله/مسدود کردن/جلوگیری جلوگیری می‌کردند.
  • رفع مشکلی که در آن حذف تیری که از یک ستون حمایت می‌کند، ستون را با تکیه‌گاه جدید به درستی پیوند نمی‌دهد و باعث می‌شود موقعیت ستون نادرست پس از فرآیند تغییر موقعیت آبشاری محاسبه شود.
  • ثابت بارگیری پشته های چوب از ذخیره به عنوان راس (غیر عطف به ماسبق)
  • سیستم ذخیره پخش کننده برای کات سین ها اضافه شد
  • کوسه‌های غار ثابتی که اعضای بریده شده را می‌خورند و شکسته به نظر می‌رسند
  • در برخی از ورودی‌های غار موقعیت‌های ایجاد وحشت خفاش را ثابت کرد
  • رفع مشکلات فرود/برخاستن از سوف عقاب.لکه های سوف را روی کنده های بلند مرده اضافه کنید
  • مشکلی که در آن درختان و سایر اشیاء جهان ممکن بود هنگام قدم زدن در پناهگاه‌های سرگرمی ناپدید شوند، برطرف شد.
  • آدمخوارها دیگر نیازی به طی کردن مسافت های طولانی برای بالا رفتن از پنجره ها ندارند
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن هنگام پیوستن مجدد به یک بازی ذخیره شده، مشتری دیگر در فصل صحیح بارگیری نمی‌شد
  • مواردی که بازیکن در هنگام ناک اوت نگه داشته است، اکنون هنگام احیا به خاطر سپرده می شود
  • هنگامی که منوی مکث باز می شود، آموزش ها دیگر مجبور به بسته شدن نیستند، اکنون فقط به صورت بصری تغییر می کنند. این باید برخی از آموزش‌ها را برطرف کند، مانند تکمیل آموزش عناصر ساختمانی قبل از اینکه بازیکنان واقعاً آنها را کامل کنند.
  • بازیکنان دیگر هنگام نگه داشتن کتاب‌های مفید یا زمانی که بازیکن در فهرست موجودی است، از تپه‌ها پایین نمی‌روند.
  • دوربین های لیزری و مودهای سلاح چراغ قوه دیگر نمی توانند به طور همزمان به کمان های ضربدری متصل شوند
  • موارد متعددی را که مشتریان چند نفره می‌توانستند گزارش‌ها را کپی کنند، رفع شد
  • رفع مشکلی که در آن تعمیر پشته درخت، عناصر آن را به موقعیت صحیح خود باز نمی‌گرداند
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن قطع کردن یک درخت با سرپناه درخت وصل شده باعث شناور شدن درخت می‌شد.
  • ساختار پیچ ثابت در حال سقوط است و صدا وجود ندارد
  • پرش های خودکار با برچسب چراغ های قابل حمل
  • رادیوهای رادیویی کلوین Drop را تعمیر کرد
  • رفع مشکلی که در آن سلاح هایی که به ویرجینیا داده شده بود با مقدار صحیح مهمات و ارتقاء سلاح برگردانده نشدند.
  • نماد تغییر فاصله کمی محو می شود تا نمادها بیشتر قابل مشاهده باشند
  • مشکلی که در آن بازیکنان می‌توانستند از زمین عبور کنند، اگر بازیکن دیگری بالای سرشان ایستاده بود، برطرف شد
  • مشکلی که در آن باز کردن دریچه باعث حذف ارتقای سلاح‌ها از سلاح‌های فعلی می‌شد، برطرف شد
  • بازیکنان اکنون هنگام مرگ در مکان‌های مرتفع به درستی با نشانگر مرگ هم‌تراز می‌شوند
  • جلیقه نجات شناور را درآورد
  • مشکلی که باعث می‌شد تصاویر حفاری جابه‌جایی در برخی تنظیمات کیفیت شکسته شوند، برطرف شد
سمعی
  • سربار CPU صوتی بهبود یافته است
  • صدا / آواز بهبود یافته برای برخی آدمخوارها
  • مشکلات لکنت صوتی را کاهش دهید
  • کاهش شدت صدای باد شدید برای کاهش تأثیر عملکرد
  • برای کاهش هزینه CPU و بهبود عملکرد، حداکثر نمونه های صدای پا را کاهش داد
  • افکت زنگ صدای انفجار و نارنجک را تغییر داد تا هر چه از انفجار دورتر باشد کوچکتر شود و با فاصله قطع نشود.
  • صدای تسوبا به اولین لانه تسوبا در پناهگاه سرگرمی اضافه شد
  • محو شدن را به صدای فیزیک اضافه کنید
  • ردپای صخره‌ها، آبشارها و سطوح موجی برای بازیکنانی که در حال دویدن هستند، تنظیم شده است
  • قبل از باز شدن در، صدای درگیری با اسلحه را به کات سین «برو پسرم» اضافه کرد
  • ماشه و بازنشانی رویدادهای صوتی برای Fly Swatter، Bone Maker و Small Animal Traps به‌روزرسانی شد
  • ابزار تعمیر از ارسال هرزنامه SFX که باعث مشکلات عملکرد و صدا می شود جلوگیری کرد
  • رفع مشکلی که در آن حلقه صوتی هنگام پایین آمدن از طناب به پایان نمی رسد



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید