کارگردان Sonic Frontiers در نظر دارد Boost Mechanic را در بازی بعدی سونیک حذف کند


مرز صوتیچند ماه پیش منتشر شد و ثابت کرده است که بزرگترین تغییر فرمول سریال در مدت زمان طولانی است، و در حالی که یک بازی کامل نیست، سریال را با رویکردی جهان باز دوباره اختراع کرده است. تماشا کردن و گفتن دوباره و بر فرازمرزبه عنوان الگویی برای فرنچایز آینده قابل پیش بینی – اما جالب است که خط اصلی بعدیصوتیبازی همیشه دقیقاً شبیه نسخه قبلی خود نیست.

کارگردان موریو کیشیموتو درست می گوید.مرز صوتی،در پاسخ اخیر به یکی از طرفداران در توییتر، او گفت که در حال بررسی حذف مکانیک تقویت کننده بعدی است.صوتیبازیالبته افزایش یک جنبه مهم بودصوتیکیشیموتو می گوید که می خواهد بازی هایی بسازد که شبیه بازی ها هستند.ماجراجویی صوتیبرای طراحی سطح

این به معنای سطوح بسیار پیچیده‌تری است که بازیکنان را تشویق می‌کند تا نکات را یاد بگیرند، طرح‌بندی‌ها را بیاموزند و به جای افزایش سرعت، شتاب را برای افزایش سرعت جمع کنند. بازی جهان باز اگر تصمیم بگیرند این مسیر را طی کنند.

البته قبلشمرز صوتیسگا قصد دارد محتوای داستانی جدید، شخصیت های قابل بازی، حالت ها و موارد دیگر را با DLC های متعدد به بازی اضافه کند و قرار است در چند ماه آینده محتوای جدید زیادی دریافت کند.

مرز صوتیموجود بر روی PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید