Slitterhead در ابتدا قرار بود جهان باز باشد.


تپه خاموش، آژیر، و عجله جاذبه خالق Keiichiro Toyama و تیمش، Bokeh Game Studio، سر شکافنده قرار است اواخر امسال منتشر شود، حتی یک نگاه سریع به بازی نشان می دهد که این یک تجربه سبک سنتی نیست، در عوض رویکردی اکشن-ترسناک با محوریت مکانیک منحصر به فرد تعویض بدن دارد. جالب است که اگر اوضاع کمی متفاوت پیش می رفت، سر شکافنده علاوه بر آن، یک تجربه جهان باز امکان پذیر بود.

همین موضوع را آقای تویاما در مصاحبه اخیر با VGC فاش کرد و گفت که در برنامه های اولیه سر شکافنده در ابتدا، تیم سازنده می خواست یک ساختار جهان باز ایجاد کند، اما در نهایت به دلیل بودجه کم بازی، این ایده را کنار گذاشتند. با این حال، تویاما گفت که ساختار مبتنی بر ماموریت که در نهایت به کار گرفته شد، برای تجربه بازی خوب عمل کرد.

او می‌گوید: «یکی از تصمیم‌هایی که در اوایل بازی گرفتیم این بود که در ابتدا می‌خواستیم بازی را در یک محیط جهان باز قرار دهیم، اما بودجه آن معنا نداشت. این تصمیم به خوبی جواب داد و به ما این امکان را داد که ماموریت را باکس کنیم و خط داستانی را به جلو ببریم.»

سر شکافنده در 8 نوامبر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید