Slitterhead Dev Diary یک فیلم سریع از گیم پلی قبل از آلفا را نشان می دهد


راهنمایی شده توسط تپه خاموش، آژیر،وراش جاذبهخالق Keiichiro Toyama، توسعه دهنده مستقل Bokeh Game Studio به درستی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اولین پروژه آن یک عنوان اکشن ترسناک است.سر شکافنده – مطمئناً زمانی که برای اولین بار در اواخر سال 2021 فاش شد، توجه زیادی را به خود جلب کرد. از آن زمان به بعد، ما محتوای کمی در بازی ندیده‌ایم (به غیر از برخی هنرهای مفهومی از اوایل سال جاری)، اما سازندگان اکنون یک دفتر خاطرات توسعه‌دهنده جدید منتشر کرده‌اند که به این مشکل می‌پردازد. این است (تا حدی).

یک دفتر خاطرات توسعه‌دهنده متمرکز بر تست کاربر و نحوه استفاده از آن برای کمک به فرآیند توسعه، با نگاهی گذرا به برخی از فیلم‌های اولیه گیم‌پلی قبل از آلفا. علاوه بر نشان دادن برخی مکان‌ها، این ویدیو همچنین شامل فیلم‌های جنگی است که ترکیبی از اکشن غوغا، سلاح‌های برد و توانایی‌های ماوراء طبیعی است و دشمنان در قالب هیولاهای مختلف ظاهر می‌شوند. دفتر خاطرات توسعه دهنده همچنین دارای بخشی است که به نظر می رسد بازیکن در حال کنترل سگ است. ویدیوی کامل را در زیر مشاهده کنید.

استودیوی بازی سازی بوکه هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرم های مورد نظر را اعلام نکرده است.سر شکافنده. منتظر بروزرسانی های بیشتر در مورد بازی در هفته ها و ماه های آینده باشید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *