Skull Island: Rise of Kong طبق گزارش ها در یک سال ساخته شد


جزیره جمجمه: ظهور کنگ طبق گزارشی که در The Verge منتشر شده، گفته می شود که تنها در یک سال ساخته شده است. این نشریه توانست با اعضای تیم توسعه استودیو IguanaBee در تماس باشد. جزیره جمجمه: ظهور کنگ.

یکی از توسعه دهندگان فاش کرد که کار بر روی این بازی قرار بود در ژوئن 2022 آغاز شود و تا 2 ژوئن 2023 ادامه یابد.

سازنده که خواست نامش فاش نشود گفت: «فرایند ساخت این بازی از ژوئن سال گذشته آغاز شد و قرار بود در دوم ژوئن سال جاری به پایان برسد. بنابراین روند توسعه یک ساله است.

توسعه‌دهنده سابق IguanaBee گفت که این برای کار با ناشر GameMill مناسب است. طبق گزارش‌ها، این ناشر به امضای قراردادهایی با استودیوها برای توسعه سریع و انتشار سریع بازی‌های مبتنی بر IP اصلی شهرت دارد.

یکی از توسعه دهندگان سابق گفت: «معمولاً همه اطلاعات مربوط به یک پروژه ارائه نمی شود. “در طول این فرآیند بسیار ناامید کننده بود زیرا ما مجبور بودیم با اطلاعات محدودی که در اختیار داشتیم بداهه بسازیم.”

به گفته توسعه دهندگانی که با The Verge صحبت کردند، این به این دلیل است که IguanaBee به عنوان یک استودیو در چرخه ای بی پایان از توسعه بازی های تحت قرارداد با ناشران برای باز نگه داشتن استودیو گیر کرده است. .

شایان ذکر است که توسعه بازی‌ها معمولاً از یک سال تا 50 سال طول می‌کشد، بسته به گستره بازی و اندازه استودیو. حتی استودیوهای مستقل معمولاً یک سال یا بیشتر طول می کشد تا بازی ها را برای سیستم های مدرن توسعه دهند. در گذشته، زمانی که پلتفرم‌های بازی از نظر فناوری محدود بودند، زمان‌های توسعه بازی به کمتر از یک سال بسیار رایج‌تر بود.

دیگر توسعه دهندگان این استودیو می گویند که IguanaBee تمایل دارد این معاملات را برای ساخت بازی هایی که واقعاً می خواهد بسازد، انجام دهد.

او با اشاره به کار تیم استودیو گفت: “راستش، آنها بسیار با انگیزه تر و مشتاق تر از تیم های دیگر کار در GameMill به نظر می رسیدند. هیچ کس دلیل آن را نمی داند.” در مورد “آنچه در چند جهان نهفته است.”

اولین توسعه دهنده ناشناس گفت: “این یک رابطه عشق و نفرت است، زیرا آنها پروژه را می پذیرند یا واگذار می کنند، و Iguanabee به دلیل پول، ابزاری برای توسعه تقریباً هر چیزی به تنهایی ندارد.” ما در مورد ضرب الاجل های کوتاه صحبت می کنیم که نیاز به تلاش زیادی دارد.

توسعه دهنده گفت: «بحران واقعاً از فوریه شروع شد. تا پایان فوریه ما در اتوپایلوت بودیم زیرا تمام امیدمان از بین رفته بود.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید