سومین کارگردان خلاق Skull & Bones پروژه را ترک می کند


مشکلات توسعه پشت بازی دزدان دریایی یوبی سافت جمجمه و استخوان ها به نظر می رسد ادامه دارد به گزارش Kotaku، این بازی بار دیگر مدیر خلاق خود را از دست داده است. با خروج الیزابت پرن از پروژه، او سومین کارگردان خلاقی خواهد بود که بازی را ترک می کند.

گفته می شود که آقای پرن یوبی سافت سنگاپور را ترک کرده است. جمجمه و استخوان ها ‘ در حال حاضر در حال توسعه است و اوایل تابستان امسال به دفتر مرکزی یوبی سافت در پاریس بازگشت.

در ابتدا، این بازی به عنوان یک بازی چندنفره با سرویس زنده و به دنبال جریان The Division توسعه یافت. جمجمه و استخوان ها تحت هدایت خلاقانه پرن، به یک بازی بقا و اکتشاف مبتنی بر دزدان دریایی تبدیل شد که از مکانیک های دیگر بازی در ژانرهایی مانند Rust الهام می گرفت.

«پنج سال پیش، الیزابت پرن به مأموریتی رفت تا کارگردانی خلاقانه را در Ubisoft سنگاپور راه اندازی کند. جمجمه و استخوان هاسخنگوی یوبی سافت گفت. “او موفق شد، و جمجمه و استخوان ها این تیم اکنون در حال تحقق دیدگاه خود در ارائه یک تجربه RPG اکشن دریایی منحصر به فرد است. ”

جمجمه و استخوان ها اخیراً، یک نسخه آزمایشی بسته در آخر هفته در ماه آگوست راه اندازی شد که شامل قرارداد اصلی کمپین، قرارداد جایزه، قراردادهای جانبی و رویداد جهانی Merchant Carvoy بود. جمجمه و استخوان ها برای PC، PS5 و Xbox Series X/S ساخته شده است. این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید