در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ اخیر، مدیر عامل یوبیسافت، ایو گیلموت، از تصمیمات قیمتگذاری عنوان چند نفره آتی با موضوع دزدان دریایی دفاع کرد. جمجمه و استخوان ها قیمت آن 70 دلار است، حتی اگر بازی دارای ویژگی های سرویس زنده است.
چرا یوبیسافت با تحمیل برچسب قیمت بالا، حجم بالقوه پایه بازیکنان بازی را محدود میکند و به جای آن، یک مدل رایگان برای بازی مناسبتر برای ارائه خدمات زنده برای بازی به منظور جذب بازیکنان بیشتر پیشنهاد میکند؟ به مقیاس بازی توجه کنید. در بازی، Guillemo از این تصمیم در تماس تلفنی دفاع کرد. در پاسخ، Guillemot فریاد می زند: جمجمه و استخوان ها این یک بازی “بسیار بزرگ” است و بازیکنان پس از انتشار متوجه خواهند شد که “چقدر گسترده و کامل است” و آن را یک بازی چهارگانه می نامند.
“تو این را خواهید فهمید جمجمه و استخوان ها یک بازی جدی است،” Guillemot (از طریق VGC) گفت. “این یک بازی بسیار بزرگ است و ما احساس می کنیم که مردم واقعاً متوجه خواهند شد که چقدر گسترده و کامل است. این یک بازی واقعاً رضایت بخش و سه گانه چهارگانه است. و در دراز مدت نتیجه خواهد داد.”
در مورد اندازه گیلمو ذکر کنید جمجمه و استخوان ها، نه تنها در درازمدت کار می کند، بلکه با بیانیه مشابهی از تهیه کننده ارشد Neven Drawinsky در ماه گذشته مطابقت دارد، که گفته بود حجم محتوای بازی و گیم پلی آن به این معنی است که او گفت بازی “می تواند یک مدت دوام بیاورد.” مدت زمان طولانی.”
پس از چندین بار تاخیر، جمجمه و استخوان ها ' قرار است به زودی منتشر شود و تاریخ انتشار 16 فوریه است. این بازی در حال حاضر در مرحله بتای باز قرار دارد و تا 11 فوریه در دسترس خواهد بود. جمجمه و استخوان ها برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه می شود.
نویسنده: Shunal Doke