به عنوان بخشی از فرآیند توسعه شفاف اسکیت، توسعه دهنده Full Circle تعدادی از جزئیات جدید را در مورد عنوان آینده اسکیت بورد فاش کرده است. در قسمت 3 از مجموعه ویدئویی اتاق هیئت مدیره، استودیو اسکیت با توجه به برنامه ریزی برای انتشار کنسول برای آزمایش بازی برای اواخر سال جاری، این بازی انحصاری برای رایانه های شخصی خیلی طولانی نخواهد بود.
سازنده همچنین جزئیاتی را در مورد اسکیتسیستم پیشرفت به عنوان بخشی از پیشرفت در بازی، بازیکن می تواند بسته به سختی انتخاب شده جوایز مختلفی کسب کند. 3 سطح دشواری برای انتخاب وجود دارد که سخت ترین سطح بیشترین پاداش را به بازیکن می دهد.
این استودیو در مورد انواع فعالیتهایی که بازیکنان میتوانند در آنها شرکت کنند، جزئیات زیادی ارائه نکرده است، اما اعلام کرده است که همه فعالیتها به بازیکنان اجازه میدهند تا نوعی پاداش جدید به دست آورند. به نظر میرسد یک ماده آرایشی است که میتوان از آن استفاده کرد.
با این حال، استودیو می گوید که فعالیت ها در درجه اول به یکی از چهار نوع تقسیم می شوند: چالش ها، پنجره های بازشو، رویدادهای اجتماعی و کاهش سرعت. چالش ها فعالیت های کوتاهی هستند که به طور منظم تغییر می کنند. پاپ آپ ها دارای فعالیت های پویا هستند که به طور تصادفی در سراسر شهر بازی ظاهر می شوند. رویدادهای انجمن به بازیکنان اجازه میدهد با هم اسکیت کنند، و Throwdowns به بازیکنان این امکان را میدهد که به روشهای مختلف با یکدیگر بازی کنند، از تمرین با هم تا خودنمایی.
همچنین تایید شد که بازی لوت باکس ندارد. این با شایعات قبلی در تضاد است، تصمیمی که ممکن است پس از بازخورد بازیکنان تغییر کرده باشد و سیستم پیشرفت هنوز در مراحل اولیه توسعه است.
اسکیت هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است، اما در حال حاضر تست بازی بر روی رایانه شخصی در حال انجام است. این بازی برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه می شود.
نویسنده: Shunal Doke