Silent Hill 2 Remake_05

ریمیک Silent Hill 2 “بهترین تجربه بصری” خواهد بود – تیم Bloober


تپه خاموش 2بازسازی آینده در مورد داستان بازی اصلی کمتر گیج کننده است، اما با توجه به فاصله زمانی زیادی که بازسازی را از نسخه اصلی جدا می کند، می گوید که در حال ارتقاء قابل توجهی در سایر زمینه ها است. دوربین های جدید روی شانه و تغییرات مبارزاتی، اما مطمئناً بازیکنان می توانند انتظار ارتقاهای بصری و فنی عمده را نیز داشته باشند.

در مصاحبه اخیر با GamingBolt،تپه خاموش 2Maciej Głomb، تهیه‌کننده اصلی تولیدکننده، کمی بیشتر به این موضوع اشاره کرد و مطمئن شد که به خوبی بازی‌های قبلی Bloober Team است، به خصوص وقتی صحبت از عناصر بصری و فنی می‌شود. تجربه بصری را ارزیابی کنید.» به گفته گلومب، تیم توسعه از نزدیک با کهنه سربازان کار کرده است.تپه خاموشماساهیرو ایتو، مدیر هنری و طراح هیولا، مسئولیت کل فرآیند را بر عهده دارد.

اغراق نیست اگر بگوییم که جلوه های بصری همیشه برتری Bloober Team بوده است. تپه خاموش 2،گلومب به GamingBolt گفت. “ما در ابتدای تولید کارهای اساسی با Ito انجام دادیم تا مطمئن شویم که با دیدگاه هنری بازی برابر هستیم. تیم های دو بعدی و سه بعدی ما بهترین ها در زمینه های مربوط به خود هستند. بنابراین می توانید انتظار برتری داشته باشید. تجربه بصری درجه یک، و ما چند آزمایش خارجی اولیه را با بازخورد مثبت انجام داده‌ایم، و البته هنوز راه زیادی در پیش داریم، اما ما نسبت به آینده بسیار خوش‌بین هستیم.»

از گیم‌پلی تا داستان، بازی‌های Bloober Team به دلایلی همیشه از بهترین واکنش منتقدان گذشته برخوردار نبوده‌اند، علی‌رغم اینکه گرافیک و طراحی هنری تقریباً همیشه در نقطه‌نظر بوده است. به این معنا که،تپه خاموشهمانطور که بسیاری از طرفداران گفته اند، تعهد مداوم بلوبر به این جنبه از تجربه باید برای طرفداران سریال اطمینان بخش باشد.

در حین مصاحبه، گلومب همچنین در مورد جنبه های مختلف دیگر صحبت کرد.تپه خاموش 2توسعه بازسازی شامل تیم Bloober و همکاری Konami، چگونه تیم توسعه تحت تاثیر Capcom قرار گرفتResident Evil 2بازسازی و امکان کار اضافی توسط استودیوتپه خاموشبازی آینده مصاحبه کامل به زودی منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

تپه خاموش 2در حال توسعه برای PS5 و PC.



نویسنده: Shubhankar Parijat