اوایل سال جاری، Mimimi Games اعلام کرد Shadow Gambit: Cursed Crew,در عنوان جدید Real-Time Tactics Stealth، شما کنترل گروهی از دزدان دریایی با قدرتهای خارقالعاده را خواهید داشت که در یک محیط تاریخی جایگزین از دوران طلایی دزدی دریایی اتفاق میافتند.از استودیویی میآید که بازیهای تاکتیکی بیدرنگ مانند این را ارائه کرده استDesperado 3وShadow Tactics: General’s Blade، به وضوح توجه زیادی را به خود جلب کرده است، و ما اخیراً این فرصت را داشتیم که با موریتز واگنر، رئیس طراحی Mimimi Games مصاحبه کنیم تا حتی بیشتر در مورد این بازی بدانیم.
یکی از جزئیات جدیدی که واگنر با ما در میان گذاشت این بودگامبیت سایهزمان تخمینی بازی، و همانطور که از یک بازی جدید از استودیو انتظار میرود، تجربه بسیار خوبی خواهد بود. من گفتم برای یک بازیکن باتجربه که با سرعت عادی بازی میکند «حداقل» 25 تا 30 ساعت طول میکشد. “، اما هنوز چیزهای بیشتری وجود دارد. بازیکنان فقط داستانهایی را تکمیل نمیکنند که میتواند باعث شود زمان پخش «بسیار بیشتر از» آن اعداد باشد.
واگنر به GamingBolt گفت: «گفتنش سخت است، زیرا نوع بازی ما اغلب بستگی زیادی به آنچه بازیکن در این سبک تجربه کرده است دارد. همچنین، با توجه به اینکه چقدر با داستان، محتوای اختیاری و غیره درگیر هستیم، میتوانیم زمان پخش را برای یک بازیکن باتجربه که با سرعت معمولی بازی میکند، حداقل بین 25 تا 30 ساعت تخمین بزنیم، به شکل نشانها و چیزهای دیگر، پس از یک بار بازی کردن بازی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، بنابراین اگر بازیکنان بخواهند زمان بیشتری سرمایهگذاری کنند، میتواند فراتر از آن باشد.”
این تقریباً برابر با مقدار محتوا استDesperado 3با توجه به متراکم بودن آن بازی، به نظر می رسد که ما در حال تماشای یک بازی دیگر هستیم که گوشت زیادی روی استخوان آن وجود دارد.
Shadow Gambit: Cursed Crewاواخر امسال برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. مصاحبه کامل با واگنر به زودی منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید.
نویسنده: Shubhankar Parijat