Senua's Saga: مبارزات Hellblade 2 کاملاً به صورت موشن کپچر و فقط 1v1 است.


اصلی تیغه جهنم در حالی که این بازی برای همه چیز مورد تحسین قرار گرفت، از تصویر واقعی آن از مسائل مربوط به سلامت روان گرفته تا داستان پردازی جذاب و دستاوردهای تکنیکی چشمگیر، یکی از زمینه هایی که بازی مورد انتقاد قرار گرفت این بود که این بازی یک نبرد بود.به نظر می رسد توسعه دهنده Ninja Theory به دنبال معرفی برخی بهبودهای قابل توجه در دنباله آینده است حماسه Senua: Hellblade 2حتی اگر سبک کلی مبارزه تا حد زیادی بدون تغییر باقی بماند.

مقاله‌ای که اخیراً در Xbox Wire منتشر شده است، جزئیات جدیدی را در مورد اینکه دقیقاً برخی از این پیشرفت‌ها چه خواهد بود، فاش کرد. قابل توجه ترین آنها این واقعیت است که نبرد رخ می دهد. hellblade 2 ضبط کامل حرکت این بدان معناست که در طول نبرد، تمام حرکات قهرمان داستان Senua و دشمنانی که با او مبارزه می کند، کاملاً بر اساس بازی های ضبط شده بازیگران واقعی است، نه اینکه صرفاً انیمیشن باشند.

دام متیوز، رئیس استودیوی Ninja Theory می‌گوید: «اگر تمام حرکات دویدن، صعود و مبارزه از ضبط عملکرد ناشی شود، در واقعیت ریشه‌دار خواهد شد. “این احساس سازگار و واقع بینانه خواهد بود.”

وی افزود: «هدف اصلی این بود که نبرد به عنوان بخشی از سفر احساس شود.

علاوه بر این، نینجا تئوری همچنین تصمیم گرفته است که تمام رویارویی های جنگی در بازی را تنها بر روی یک دشمن در یک زمان متمرکز کند. در مصاحبه ای با GamesRadar، کارگردان مبارزات، Benoît Macon، گفت: “دلیل اینکه ما نبرد تن به تن را انتخاب کردیم این است که می خواهیم Senua در هر برخوردی غرق شود.”

جالب اینجاست که میکون همچنین فاش کرد: بازی تاج و تخت اپیزود “حرامزاده ها” “نخستین مرجع” بود hellblade 2 نبرد او گفت، “[Jon Snow is] او فقط به هر چیزی که در طول این مبارزه به او پرتاب می شود واکنش نشان می دهد. زمانی که توسعه را شروع کردیم، جاه طلبی ما این بود که آن را در یک بازی که بازیکن کنترل کامل داشت، بازسازی کنیم. ”

همچنین تایید شده است که حماسه Senua: Hellblade 2 سری ایکس باکس

حماسه Senua: Hellblade 2 در ۲۱ می برای Xbox Series X/S و PC عرضه می شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید