ارزش واضح و غیرقابل انکاری در بازی هایی وجود دارد که شما را برای ده ها ساعت درگیر نگه می دارد، به خصوص از منظر مالی، اما از آنجایی که صنعت همچنان به طور فزاینده ای از چنین تجربیاتی اشباع می شود، تعداد افرادی که می خواهند به بازی بازگردند کاهش می یابد. به کاهش ادامه دهد. بازی های کوچکتر نیز به رشد خود ادامه می دهند. یکی از استودیوهایی که به شدت از تغییر ذائقه آگاه است، Ninja Theory، توسعه دهنده نسخه آینده است. حماسه Senua: Hellblade 2.
hellblade 2 ماه آینده به عنوان یک بازی دیجیتالی فقط 50 دلاری منتشر خواهد شد و تقریباً به اندازه نسخه قبلی خود (حدود 7 تا 8 ساعت) خواهد بود و رئیس استودیو Ninja Theory Dom Matthews می گوید که گیم پلی قابل توجهی خواهد داشت. گفت چند بیننده دارد. مردم، بهویژه بازیکنان پایه نینجا تئوری، تجربیات کوتاهتر و متمرکزتر را نسبت به بازیهایی که 50 تا 100 ساعت طول میکشند ترجیح میدهند. به گفته متیوز، بیشتر آن به دلیل رشد سریع توزیع دیجیتال است.
او در مصاحبه اخیر خود گفت: «آنچه که من میخواهم بگویم این است که از زمانی که توزیع دیجیتال رایج شد، صنعت به روی بازیهای با اشکال و اندازههای مختلف باز شد، که به نظر من واقعا عالی است. IGN. “بنابراین من واقعا خوشحالم که می بینم بسیاری از مردم واقعاً از تجربیات کوتاه تری لذت می برند که در آن شما می توانید در یک جمعه شب بنشینید، هدفون خود را بگذارید، چراغ ها را خاموش کنید و فقط خود را در نوعی تجربه غرق کنید. و سپس وجود دارد. بازیکنانی که لزوما چیزی 50 یا 100 ساعته نمی خواهند. یعنی تا زمانی که نیاز دارید. من یکی از آنها هستم و بازی های کوتاه را دوست دارم.
“فکر میکنم این روزها فشار زیادی روی زمان مردم وجود دارد، و با توجه به آنچه که از طرفدارانمان شنیدهام، فکر میکنم که آنها از بازیهای کوتاهتر لذت میبرند. هر مرحله از این سفر منطقی است. هدف ما این است که … ما یک بازی متمرکز می خواهیم.”
اما داده شده است hellblade 2 با توجه به طول کوتاه، قیمت پایین و این واقعیت که از طریق Game Pass نیز در دسترس است، دقیقاً چه چیزی برای Nina Theory موفقیت ایجاد می کند؟ به گفته متیوز، چگونه می توان آن را تعیین کرد؟ معیارهای زیادی وجود خواهد داشت، اما مهمترین آنها این است که چگونه خوب داستان بازی مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.
“برای ما به عنوان یک استودیو، و نه فقط رئیس استودیو، تمرکز من بر این است که چگونه میتوانیم تیمها و هنرمندان خود را در اینجا قادر به ایجاد تجربیات کنیم، و آن را تا حد امکان گسترده کنیم. من فکر میکنم این موضوع در مورد چگونگی رسیدن به مخاطبان» گفت.
فکر میکنم موفقیت ما این است که میخواهیم تا جایی که ممکن است بازیکنان بیشتری بازیهای ما را انجام دهند، مخصوصاً وقتی صحبت از آن باشد تیغه جهنم ما عاشق جادویی هستیم که می توان با ایجاد چیزهایی که مردم را به فکر و احساس وادار می کند به دست آورد. بنابراین، وقتی به آنچه می خواهم برسم فکر می کنم، hellblade 2، چیزی که پس از انتشار بزرگترین لبخند را روی لبانم می آورد ملاقات با طرفداران است. هل بلید: قربانی سنوا و افرادی که این نوع بازی را دوست دارند به شما خواهند گفت که شما سفر Senua را به گونه ای ادامه داده اید که در خور شخصیت است. ”
حماسه Senua: Hellblade 2 قرار است در 21 می برای Xbox Series X/S و PC منتشر شود.
نویسنده: Shubhankar Parijat