Risk of Rain Returns – Patch 1.05 خرابی ها، نرم افزار Providence Trials و موارد دیگر را رفع می کند


Hopoo Games پچ جدیدی را منتشر کرد خطر بارندگی دوباره، بر رفع اشکال تمرکز دارد. به خرابی مربوط به رندر متن در زبان‌های خاص، حمله ثانویه جایگزین Huntress هنگام بازی آنلاین و حباب Acrid هنگام لمس سر برامبل متحد می‌پردازد.

در برخی پس‌زمینه‌ها مشکلات رندر مربوط به ثبت محیط وجود داشت، و حکم نهایی دادگاه پراویدنس می‌تواند در «شرایط خاص» منجر به قفل‌های نرم شود. این موارد همراه با یک مشکل در پهپاد VENT HAN-D برطرف شده است. کماندوها همچنین نباید هنگام سر خوردن جهت خود را تغییر دهند یا در صورت گرفتن طناب در وسط لغزش، حالت خود را “ذخیره” کنند. Red Whip همچنین باف خوبی دریافت می‌کند و باعث افزایش سرعت در هنگام بالا رفتن از بازیکن می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً یادداشت‌های پچ کامل را در زیر مشاهده کنید. خطر بارندگی دوباره روی نینتندو سوییچ و رایانه شخصی موجود است و به عنوان یک ریمستر از روگ لایت 2013 استفاده می‌کند. بررسی های ما را بررسی کنید. امتیاز 9 از 10 را برای گیم پلی، بهبود کیفیت زندگی، ابزارهای مناسب آنلاین همکاری و موسیقی متن عالی کسب کرد.

Patch Notes 1.0.5

  • رفع خرابی مربوط به رندر متن در زبان های خاص. تعیین علت این مشکل به طرز شگفت آوری دشوار بود. ممنون که صبر کردید. از توسعه دهنده GameMaker YoYo Games برای کمک به ما در ردیابی این موضوع تشکر می کنیم.
  • خرابی با ثانویه های جایگزین Huntress را که ممکن بود به صورت آنلاین رخ دهد، برطرف کرد.
  • رفع مشکل رندر با پس‌زمینه‌های خاص در لاگ محیط مانند پچ قبلی.
  • یک قفل نرم را که می‌توانست در موقعیت‌های خاصی در داوری رخ دهد، رفع کرد.
  • هنگامی که حباب های آکرید به سر برامبل دوستانه برخورد کرد، تصادف رفع شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن اگر یک پرتابه به داخل گودال شلیک شود، مهارت ابزار جایگزین Acrid برای بقیه مرحله در دسترس نخواهد بود.
  • رفع مشکل عدم تعامل صحیح پهپاد HAN-D با هدف گیری.
  • مشکلی که در آن پهپاد VENT HAN-D گاهی اوقات پرتاب نمی شد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن کماندو هنگام سر خوردن به اطراف می چرخید برطرف شد.
  • مشکلی که در آن کماندو در صورت گرفتن طناب در حین سر خوردن، حالت لغزش را “ذخیره” می کند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن مهارت‌های اصلی و هدف خلبان با هم تعامل ضعیفی داشتند، برطرف شد.
  • مهارت‌های ثانویه خلبان اکنون به شیوه‌ای مورد انتظار با Brilliant Behemoth تعامل دارند.
  • خلبانان هنگام عقب نشینی در حین شلیک در حالی که چتر نجاتشان فعال است، دیگر سرعت خود را از دست نمی دهند.
  • مهارت ویژه پیش‌فرض Drifter دیگر حتی در سرعت‌های حمله بسیار بالا هم جمع نمی‌شود.
  • مهارت ابزار جایگزین Drifter اکنون مکعب های تولید شده توسط Alternate Secondaries را فشار می دهد.
  • مهارت اولیه Drifter دیگر وقتی روی مکعب می ایستد بازیکن را به جلو نمی کشد.
  • مکعب Drifter اکنون با آبفشان ها تعامل دارد.
  • لودرها و دریفت‌ها اکنون می‌توانند هنگام اجرای ترکیب مهارت اصلی خود، جهت را تغییر دهند.
  • مهارت اصلی جایگزین انفورسر اکنون همیشه دشمنان را در جهتی که شلیک می‌کند به عقب می‌اندازد.
  • مهارت ویژه جایگزین Bandit's Ancient Scepter اکنون مانند همتای پیش‌فرض خود 2×500 درصد آسیب وارد می‌کند.
  • مهارت‌های ثابت تحت‌تاثیر Ancient Scepter که خنک‌دان‌های بین مراحل را بازنشانی نمی‌کند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن Duplicator Substandard هنگام جمع‌آوری یک ماده غذایی نمادی را به اشتباه نشان می‌داد، حتی اگر در واقع آن را شبیه‌سازی نکرده بود.
  • رفع مشکلی که در آن ورودی‌های تعاملی می‌توانستند چندین چیز را با یک فشار فعال کنند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن تغییرات فیزیک چتر خلبان در شروع مرحله بعدی در صورتی که بازیکن در حین فعالیت فوت می‌کرد، اعمال می‌شد.
  • اثرات سم ثابت در حالی که بازیکن مرده است اعمال می شود.
  • مشکلی که در آن جلوه‌های ذرات آیتم خاصی در زمانی که بازیکن مرده بود اعمال می‌شد، برطرف شد.
  • رفع مشکلی که در آن پرتابه‌های خنجر تشریفاتی در صورتی که بازیگر تخم‌گذاری شده قبل از آسیب رساندن پرتابه‌های خنجر تشریفاتی از بین برود آسیبی وارد نمی‌کند. این بیشتر در مورد برجک لیزری Engineer's قابل توجه است.
  • افکت Red Whip را می توان در حالی که بازیکن در حال بالا رفتن است فعال کرد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید