Redfall با “جهت نامشخص”، انحراف قابل توجه در طول توسعه – شایعات روبرو می شود


باورم نمیشه که الکان آستین سقوط قرمز کمتر از یک ماه پیش منتشر شد. در زمان عرضه، به دلیل طراحی، گیم پلی، ارائه و اشکالات مختلف مورد انتقاد قرار گرفت. عذرخواهی عمومی فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ برای ناامید کردن جامعه ایکس باکس با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

متأسفانه، مانند گزارش جدید جیسون شرایر از بلومبرگ، پاسخ توسعه دهندگان تعجب آور نبود. پس از صحبت با ده ها نفر از افراد ناشناس که روی بازی کار می کردند، مسائل مختلفی روی عنوان تأثیر گذاشت، از جمله “مسیر نامشخص، فرسایش مکرر و کمبود کارکنان دائمی.” گفته می شود که وجود دارد.

همانطور که شایعه شده بود، توسعه در سال 2018 آغاز شد و ZeniMax می خواست آن را خریداری کند، بنابراین آنها به دنبال ایجاد عنوان “بازی به عنوان یک سرویس” بودند تا “درآمدی فراتر از فروش اولیه ایجاد کنند.” توسعه دهندگان تشویق شدند تا ریزتراکنش ها را به عناوین خود اضافه کنند، که منجر به پیاده سازی در بازی هایی مانند: Wolfenstein: Youngblood، Doom Eternaمن و دیگران

زمانی که Arkane Austin شروع به کار کرد سقوط قرمز، می خواست پس از عملکرد برتر Prey چیزی با جذابیت گسترده تر خلق کند. کارگردانان مشترک هاروی اسمیت و ریکاردو روی “ایده ایجاد یک بازی چند نفره که در آن کاربران برای مبارزه با خون‌آشام‌ها متحد می‌شوند و در برخی موارد، هزینه ارتقاء لوازم آرایشی را پرداخت می‌کنند” توافق کردند. البته با توجه به اینکه سازندگان روی سیم‌های همه‌جانبه تمرکز کرده بودند، «بازی چند نفره Arkane» پیشنهادی تیم را گیج کرد.

در همین حال، اسمیت و بیر “از بیرون هیجان زده” بودند، اما دستورالعمل روشنی ندادند. شرایر گفت: اعضای کارکنان گفتند که از تغییرات مکرر مدیریت در ارجاع به بازی‌های دیگر در طول زمان ناامید شده‌اند. دور فریاد و سرزمین های مرزی، که هر بخش را با ایده های متفاوتی در مورد آنچه که واقعاً می ساختند، ایجاد کرد. در طول توسعه، تنش اساسی بین طراحی تک نفره و چند نفره حل نشده باقی ماند. “

همچنین کم کار بودن Arkane Austin با کمتر از 100 نفر کمکی نکرد که بزرگترین عنوان چند نفره در یک سرویس زنده نیست. استودیو Roundhouse و سایر توسعه دهندگان برون سپاری که پشتیبانی ارائه کردند نیز کمکی نکردند. بسیاری از کهنه سربازان آنجا را ترک کردند زیرا نمی خواستند روی عناوین چند نفره کار کنند.تا آن زمان در ردفال توسعه به پایان رسیده است و 70 درصد از تیم درگیر در توسعه به آن ملحق شده اند طعمه (بلومبرگ با بررسی لینکدین و اعتبار لینکدین تایید کرد).

همچنین این که ZeniMax به داشتن «حقوق کمتر از میانگین» شناخته شده بود کمکی نکرد و استخدام توسعه دهندگان جدید را دشوار می کرد. و از آنجایی که بازی هنوز معرفی نشده بود، “استودیو نتوانست جزئیات بازی را برای کارمندان احتمالی توضیح دهد. این وضعیت مشکل کارکنان را تشدید کرد.” آنها به دنبال افرادی با تجربه چند نفره بودند، اما اکثر کسانی که درخواست می کردند “به طور کلی می خواستند روی سیم های همه جانبه تک نفره کار کنند.”

برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید در ردفال مشکل توسعه اکنون برای Xbox Series X/S و PC در دسترس است – بررسی رسمی ما را بررسی کنید. اگرچه این بازی از زمان عرضه تنها یک رفع‌افزونه داشته است، اما Arkane متعهد است که آن را به «پشتیبانی‌ترین بازی از زمان عرضه» تبدیل کند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید