توسعه دهندگان Redfall برای حذف نیازهای همیشه آنلاین تک نفره کار می کنند


پیش نمایش ها و برداشت های مختلف از Arkane’s سقوط قرمز برخی از گیم پلی جدید از رویداد عملی اخیر ما فاش شد. Eurogamer همچنین با کارگردان بازی هاروی اسمیت صحبت کرد. او تأیید کرد که تیم “فعالانه” برای حذف الزام همیشه آنلاین از تک نفره کار می کند.

وقتی از اسمیت پرسیده شد که چه کسی می‌خواهد در دنیایی که اکثر دستگاه‌ها به صورت آنلاین متصل هستند، به صورت آفلاین بازی کنند، پاسخ داد: آنها ممکن است بگویند: “اوه خدای من، شما همیشه آنلاین هستید. اگر به Steam بروید و آنلاین نباشید، وحشت زده شده اید. اگر در Xbox هستید و نمی توانید آخرین پچ را دریافت کنید. یا دوستان شما اگر نتوانم ببینم چه کار می کنم تعجب می کنم. من می خواهم همیشه آنلاین باشم!

“افرادی که در مناطق دارای معلولیت زندگی می کنند یا در مناطقی که پهنای باند ناپایدار است یا با اعضای خانواده رقابت می کنند زیرا مادرشان فیلم ها را پخش می کند یا خواهر و برادرشان در دستگاه دیگری پخش می کنند. افرادی هستند که این کار را انجام می دهند، بنابراین من فکر می کنم این یک انتقاد معتبر است.”

البته اسمیت هیچ قولی نمی دهد. “ما آن را با همدلی زیادی در آغوش می گیریم. گوش می دهیم. و ما قبلاً کار را برای رسیدگی به این موضوع در آینده آغاز کرده ایم. ما باید کارهای زیادی از رابط کاربری و غیره انجام دهیم تا کار کند، بنابراین ما در حال بررسی آن هستیم. و نمی‌توانیم قولی بدهیم، اما در آینده به دنبال آن هستیم و فعالانه روی اصلاح آن کار خواهیم کرد.”

به احتمال زیاد در زمان راه‌اندازی در دسترس نخواهد بود و باید هنگام بازی انفرادی آنلاین باشید.

“این اجازه می دهد تا برخی از چیزهای مرتبط با دسترسی را انجام دهد. امکان تله متری را فراهم می کند. برای مثال، اگر همه از نردبان بیفتند و بمیرند، به شما نشان می دهد. می توان آن را تنظیم کرد و دلایلی وجود دارد که موذیانه نباشد.”

سقوط قرمز در 2 می برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود. همچنین از روز اول در Game Pass با قابلیت چندنفره کراس پلتفرم در تمامی سیستم ها و فروشگاه ها در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید درباره داستان، شخصیت‌های شرور و چگونگی تبدیل شدن شهر معروف به پناهگاه خون‌آشام‌ها بیشتر بدانید، به اینجا سر بزنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید