Arkane با سیم های همه جانبه مانند: بی شرف چه زمانی طعمه در طول سالها، آن را بهعنوان یکی از بهترین توسعهدهندگان سیمهای همهجانبه تثبیت کرده است، اما در آینده ادامه دارد سقوط قرمز به طور قابل توجهی از فرمول ثابت شده Arkane منحرف می شود. بهجای ارائه یک تجربه شبیهسازی متمرکز و همهجانبه، هدف آن رویکردی عمل محورتر در یک محیط جهان باز با تمرکز زیاد روی Co-op است.
با این حال، Arkane هنوز با سیمهای همه جانبه کار نکرده است. در واقع، به گفته هاروی اسمیت، مدیر استودیو، احتمال اینکه Arkane در نهایت به خلق تجربهای که همیشه به آن معروف بوده بازگردد، بسیار محتمل است (اگرچه بتسدا ادعا میکند که این کار را میکند). سقوط قرمز کاملاً فاقد آن ویژگی ها نیست).
اسمیت در مصاحبه اخیر خود به GamesRadar گفت: “من فکر می کنم ما در نهایت به محیط های بسیار محصور، غوطه ور و شبیه سیم کارت باز خواهیم گشت.”
آقای اسمیت همچنین گفت: قرمز می افتد یک محیط جهان باز و انواع حلقههای گیمپلی که اجازه میدهد، که منجر به آزادی بازیکن و داستان سرایی نوظهور بیش از هر چیز دیگری میشود.
او گفت: “باید ببینید آیا می توانید وارد انباری شوید که پیدا کرده اید، از برج آتش نشانی که در دوردست پیدا کرده اید بالا بروید یا وارد خانه شوید و تمام یادداشت های پراکنده داخل آن را بخوانید.” قرمز می افتد قدرتمندترین لحظات از سرگردانی، جذب جهان و غوطه ور شدن لحظه ای در اکشن بالا می آیند. این فضایی بود که از ابتدا سعی کردیم ایجاد کنیم. “
وی سپس افزود:
البته، سقوط قرمز ثابت کرده است که این یک موفقیت انتقادی و تجاری است، بنابراین میتوانید تصور کنید که Arkane میخواهد به ساخت بازیهایی ادامه دهد که بر نقاط قوت مشابه تمرکز دارند. با این حال، طرفداران کارهای گذشته Arkane باید از شنیدن این موضوع خوشحال شوند که استودیو با ساخت سیمهای همهجانبهتر در محیطهای متمرکزتر کار نکرده است.
سقوط قرمز در حال توسعه برای Xbox Series X/S و PC است، با افشای اطلاعات منتشر شده در اوایل ماه می هدف قرار خواهد گرفت.
نویسنده: Shubhankar Parijat