برای جزئیات اینجا را کلیک کنید Ratchet and Clank: Lift Apartments نسخه PC پیش از موعد منتشر شد، از سیستم مورد نیاز گرفته تا نحوه استفاده از قابلیت فشرده سازی GPU DirectStorage 1.2. در یک پست رسمی در بلاگ پلی استیشن، Insomniac Games به جزئیات بیشتری در مورد سایر ویژگیهای منحصر به فرد رایانه شخصی مانند انسداد محیطی با ردیابی پرتو و سایههای ردیابی پرتو میپردازد.
برنامه نویس گرافیک، Menno Bil توضیح داد که انسداد محیطی چگونه کار می کند و تکنیک های مختلفی را که استفاده می کند، و در حالی که خیلی سخت نبود، “از نظر فیزیکی نتایج دقیقی ارائه نمی دهند.” از سوی دیگر، Ray Tracing Ambient Occlusion به تیم اجازه میدهد “واقعیت انسداد محیط در بازی را بیشتر افزایش دهد. به عنوان علاوه، ما RTAO را پیادهسازی کردهایم.”
پشتیبانی از XeGTAO (راه حل انسداد محیطی Ground-Truth اینتل) نیز در دسترس است. این واقع گرایی مشابه RTAO را ارائه نمی دهد، اما تأثیر عملکرد کمتر شدید است. برای همه پردازندههای گرافیکی و سطح HBAO+ موجود است، شاید ارزش امتحان کردن را داشته باشد.
اینسومنیاک همچنین گفت: جغجغه و کلاهک: جدا کردن می توان با حداقل نیازهای HDD از آن لذت برد، اما باید در ترکیب با یک SSD استفاده شود که نیازهای سیستم توصیه شده را برآورده می کند یا از آن فراتر می رود تا گیم پلی را تجربه کنید که از ابعاد مشخصه بازی همانطور که در نظر گرفته شده است، جهش داشته باشد. کاربران پردازنده گرافیکی AMD همچنین می توانند انتظار داشته باشند که جزئیات ردیابی پرتو به زودی اعلام شود.
جغجغه و کلاهک: جدا کردن در تاریخ 26 جولای برای رایانه شخصی عرضه می شود. در همین حال، بررسی ما از نسخه PS5 را بررسی کنید.
نویسنده: Ravi Sinha