کارگردان Rainbow Six Siege احساس می کند که ساخت یک دنباله یا انتقال به یک موتور جدید اشتباه است.


با وجود اینکه نزدیک به یک دهه است که وجود دارد و زمانی که سال ها پیش برای اولین بار راه اندازی شد، شروع بسیار بدی داشت. محاصره رنگین کمان شش با گذشت زمان، این بازی به یکی از بازی های سرویس زنده موفق و پربازدید تبدیل شده است.

با این حال، با توجه به سن آن، بسیاری ممکن است تعجب کنند که یوبی سافت چه زمانی یک خط اصلی جدید را منتشر خواهد کرد رنگین کمان شش بازی – اما به نظر می رسد توسعه دهنده آن قصدی برای پیگیری واقعی ندارد محاصره، همچنین هیچ برنامه ای برای انتقال بازی به موتور دیگری و انجام یک بازنگری فنی اساسی نداریم.

در یک مصاحبه گروهی در رویداد اخیر “دعوت محاصره 2024” در برزیل، محاصره رنگین کمان شش 2022 و بعد از آن – ما در مورد همین موضوع صحبت کردیم. جالب اینجاست که اولین تجربه او با یک موتور تیراندازی چند نفره بود که توسط بسیاری از بازیکنان به دلیل قدیمی بودنش مورد انتقاد قرار گرفت.

با این حال، به گفته کارپازیس، اویل موتور محاصره بر روی بهترین تیراندازهای PvP در کلاس ساخته شده است و تیم سازنده در حال حاضر قصد انتقال بازی به موتور دیگری را ندارد. او در ادامه به یک بازی اشاره کرد (که از ذکر نامش خودداری کرد) که سعی کرد سوئیچ موتور را تغییر دهد اما آنطور که در نظر گرفته شده بود کار نکرد.

او (از طریق PC Gamer) گفت: “با اطمینان می توانم بگویم که ما احتمالاً یکی از بهترین موتورهای جهان را در مورد شوترهای زنده PvP داریم.” “تیم فوق‌العاده است. ما یک تیم بزرگ Engine Pipeline داریم و هر ماه در حال بهبودهای تدریجی در نحوه ارائه سریع‌تر، قوی‌تر و پیوسته‌تر محتوا هستیم. ترجیحاً تا آنجا که ممکن است.

“ایده تغییر موتورها به چیزی خارج از قفسه نیازهای بازی های واقعاً رقابتی و سخت مانند موارد زیر را برآورده نمی کند: محاصره. نام نمی برم، اما بازی هایی را نیز دیده ام که دنباله می گیرند و توپ را کاملاً رها می کنند، زیرا باید هر کاری را که در بازی اول انجام دادند، دوباره انجام دهند. ”

او افزود: “این می تواند بسیار خسته کننده، بسیار پرهزینه باشد و در نهایت هیچ سودی برای شما به همراه نداشته باشد. شما می دانید که باید با چه چیزی شروع کنید، و سپس بر روی آن بسازید. و اینجاست که ما موفقیت را می بینیم. و اینجاست که ما می دانیم. ما می توانیم آن را انجام دهیم. محاصره به سوی آینده. “

بنابراین Ubisoft چقدر می تواند دوام بیاورد؟ محاصره رنگین کمانی آیا می‌توانیم بدون توسل به تعویض موتور یا دنباله‌ای کامل این کار را انجام دهیم؟ خوب، تا آنجا که به Karpazis مربوط می شود، تیراندازی چند نفره می تواند برای همیشه ادامه یابد.

او گفت: “ما واقعاً می دانیم که این یک بازی است که برای همیشه با افراد، استعدادها و ابزارهایی که امروز در اختیار داریم ادامه خواهد داشت.”

اعضای محاصره رنگین کمان شش تیم سازنده چندین بار اعلام کرده است که این بازی برای مدتی در دسترس خواهد بود. در سال 2021، Leroy Atanasoff، مدیر خلاق آن زمان، اظهار داشت که بازی نیازی به دنباله ندارد و به‌روزرسانی‌ها و تغییرات اضافی در چارچوب موجود رویکرد بهتری برای بازی‌هایی مانند Ta خواهد بود. محاصره. پیش از آن، الکساندر ریمی که در سال 2019 مدیر برند بود، رنگین کمان شش او اظهار داشت که در آن زمان هیچ برنامه ای برای کار روی دنباله آن وجود نداشت.

محاصره رنگین کمان شش بر روی PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC موجود است. از فوریه 2022، 80 میلیون بازیکن در همه پلتفرم ها شرکت کردند.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید