به گفته توسعه دهنده، خطای کوانتومی در Xbox Series S به دلیل سخت افزار ضعیف «غیرقابل قبول» است


Xbox Series S یک معضل جالب برای بسیاری از نسل فعلی کنسول ایجاد می کند. از دیدگاه مصرف کننده، این ارزش غیرقابل انکار دارد و به عنوان یک گزینه ارزان‌تر در سطح پایه برای کسانی که به دنبال فرو رفتن در نسل جدید سخت‌افزار بازی هستند، عمل می‌کند. با این حال، در عین حال، سخت افزار در مقایسه با Xbox Series X و PS5 ضعیف است، بنابراین بسیاری از توسعه دهندگان در مورد محدودیت هایی که سخت افزار ارائه می دهد و اینکه آیا می تواند توسعه بازی های آینده را محدود و خفه کند صحبت می کنند. .

استودیویی که به نظر می‌رسد با آن اردو مناسب است، TeamKill Media است، توسعه دهندگان تیراندازی ترسناک کیهانی آینده. خطای کوانتومی. در مصاحبه اخیر با GamingBolt، وقتی از او پرسیده شد که آیا فکر می‌کند Xbox Series S به وعده خود به عنوان یک کنسول 1440p/60 FPS عمل می‌کند، چرا که نسل‌ها پیش می‌روند و توسعه‌دهندگان شروع به ساخت بازی‌های گرافیکی بیشتری می‌کنند، مالک و شرکای این استودیو. بنیانگذار پاسخ داد: به گفته مایکا جونز، برای دستیابی به این هدف، بازی باید بر اساس سخت‌افزار کمتر قدرتمند Xbox Series S ساخته می‌شد و در نتیجه جهش بصری هزینه‌ای را به همراه داشت.

جونز گفت: «نه، فکر می‌کنم بازی باید به‌طور خاص ساخته شود تا روی S اجرا شود تا این مشخصات را با استفاده از تکنیک‌های مورد استفاده در سخت‌افزارهای کوچک‌تر دریافت کنیم.» من بودم. “اگر می توانستیم آن را بگیریم خطای کوانتومی 30 فریم در ثانیه اگر پورت سری S بهینه شده باشد و گرافیک آن نسبت به آزمایش فعلی قابل قبول باشد. همه ما بازی های شگفت انگیزی را با سرعت 30 فریم در ثانیه انجام داده ایم. اما در این نسل کنونی، وقتی گرافیک تار و نامرتب به نظر می رسد، تجربه بصری ما را به شدت کاهش می دهد.

ما از Real Illusions Character Creator برای خلق کاراکتر استفاده می‌کنیم و فراتر از آنچه قبلاً استفاده می‌کردیم تکامل یافته است. اما Unreal Engine 5.3 به زودی عرضه می‌شود. پیشرفت‌های نرم‌افزاری همیشه از سخت‌افزار پیشی می‌گیرد. برای ما شخصاً هنرمندان، عکاسان، سینماگران، نویسندگان، نوازندگان، و کامپیوتر جزئی من در حال کار بر روی توسعه بازی به عنوان یک اوتاکو هستم.

“گرافیک برای من بسیار مهم است، سبک هنری من همیشه به سمت تاریکی متمایل شده است و استفاده از نور در فضاهای تاریک بزرگترین چیزی است که من را به هیجان می آورد. من به راحتی می توانم یک بازی با مناظر سرسبز و آب با نور و روشنایی شگفت انگیز بسازم. انعکاس های آسمان شاد، اما فلز، شیشه، فلز، شیشه، فلز، فلز بیشتر، و کمی فلز بیشتر. و چه اتفاقی می افتد وقتی از روشنایی جهانی در فضای تاریک استفاده می کنید. چگونه نور به طور طبیعی پراکنده می شود و بین فضاها می رود، نور را منعکس می کند. واقعاً ما را هیجان زده می کند و وقتی آن را ببینید، نمی توانید از فناوری قدیمی نورپردازی استفاده کنید

“بنابراین، ما و استودیوی ما قرار نیست بازی هایی را با مشخصات فنی پایین تر بسازیم. این بخشی از دلیل این است که من درباره کارهایی که می توانم انجام دهم خنده ام می گیرد.” کاهش کمی استفاده از فناوری انویدیا برای کامپیوتر شما اما نوح (جونز، یکی از بنیانگذاران) علاقه زیادی به عملکرد دارد، بنابراین آنها یکدیگر را متعادل می کنند. حداقل مشخصات ما برای نسخه رایانه شخصی کمتر از مشخصات PS5 نخواهد بود و ما قصد داریم تا حد امکان از 4090 استفاده کنیم. “

به طور خاص برای نسخه Xbox Series S: خطای کوانتومیجونز گفت که وضعیت فعلی بازی در کنسول‌های با مشخصات پایین‌تر مایکروسافت “غیرقابل قبول” است و تیم کیل مدیا “آن را در حالت فعلی منتشر نخواهد کرد.”

وقتی از او پرسیده شد که آیا این بدان معناست که استودیو مطمئن نیست که بازی روی Xbox Series S کار می کند یا خیر، او افزود: وضوح بسیار تار است. ما به کار ادامه خواهیم داد تا ببینیم آیا می توان وضعیت را بهبود بخشید، اما وضعیت فعلی بازی های سری S غیرقابل قبول است. “

اوایل سال جاری، TeamKill Media گفت: خطای کوانتومی از آنجایی که حول محور SSD PS5 طراحی شده بود، انتشار همزمان چند پلتفرم به دلیل «کند» SSD Xbox Series X/S امکان پذیر نبود.

البته، Xbox Series S از زمان شروع نسل فعلی کنسول، یک مرکز محتوا برای چندین توسعه دهنده بوده است. مایکروسافت اصرار دارد که این کنسول توسعه دهندگان را پایین نخواهد آورد و فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس اخیراً گفت که این شرکت برنامه ای برای پایان دادن به پشتیبانی از کنسول ندارد.از جانب نور در حال مرگ به توسعه دهنده Techland سه تایی اما توسعه دهنده Frozenbyte اشاره می کند که بسیاری از استودیوها به نقص های سخت افزاری اشاره می کنند.

دروازه بالدر 3 همچنین واضح است که دلیل علاقه مجدد اخیر به موضوع Xbox Series S این است که توسعه دهنده Larian Studios تصمیم گرفت نسخه Xbox بازی RPG را در کنار نسخه PS5 به دلیل عدم امکان اجرای co-op با تقسیم صفحه نمایش نگه دارد. نسخه ضعیفتر منتشر نشد. با این حال، استودیو اخیراً موارد زیر را اعلام کرد: دروازه بالدر 3 قرار است امسال برای Xbox Series X/S (احتمالا بین سپتامبر و نوامبر) عرضه شود. نسخه Series S در زمان راه‌اندازی دارای قابلیت تقسیم صفحه نمایش مشترک نخواهد بود، اما Larian و مایکروسافت همچنان در حال کار بر روی امکان اضافه کردن آن در نسخه بعدی هستند.

خطای کوانتومی در تاریخ 3 نوامبر برای PS5 منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار پورت های در حال توسعه PC و Xbox Series X/S هنوز اعلام نشده است. مصاحبه کامل با سازنده به زودی منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید