علیرغم انتشار نوامبر گذشته ، PlayStation 5 Pro در واقع فقط با توسعه دهندگان که از سخت افزار و ویژگی های جدید استفاده می کنند ، راه اندازی می شود. جالب است بدانید که چگونه توسعه دهندگان که در Base Console کار می کردند ، دقیقاً مانند Survios از قدرت اضافی GPU استفاده می کنند. بیگانگان: نفوذ غیرمجازبشر
قسمت اول در دسامبر 2024 برای سخت افزار PlayStation VR2 ، Meta Quest 3 و PC VR منتشر شد و غیر VR است نسخه تکامل یافته PS5 و PC در تاریخ 30 سپتامبر منتشر می شوند. ما با TQ Jefferson ، مدیر ارشد محصول در استودیو صحبت کردیم ، چگونه PS5 Pro و GPU آن به پیشرفت کمک کردند.
“مانند انتقال از VR به صفحه نمایش مسطح ، PS5 Pro Fidelity Vision را فشار می دهد تا به بازی نگاه کند. بیگانه و فضا نورپردازی بزرگتر و حجم وفاداری مه به ما اجازه می دهد ویژگی های زیبایی شناسی کلاسیک را بازی کنیم بیگانه همانطور که این فیلم به تمیز کردن نور و کنتراست سایه عمیق و عمیق می رود که در آن چیزی می تواند کمین کند ، بازتاب های واقع بینانه تر و ظاهر شده ، طرح های مورد استفاده را تقویت می کند ، کلید ظاهر جهان ما. “
البته ، تعداد بیشتری از صاحبان PS5 Pro وجود دارد. به عنوان بخشی از توافق نامه سونی پروژه Amethyst با AMD ، معمار سیستم های اصلی مارک Cerny قول داده است “تبادل قطره ای” غیر اختصاصی برای نسخه فعلی وضوح فوق العاده طیفی PlayStation (PSSR). این شامل عناوین با وضوح پایین و پیشرفت های بصری “حتی بزرگتر” برای پرتاب در سال 2026 است. در ضمن ، لطفاً منتظر آخرین به روزرسانی ها باشید.
نویسنده: Ravi Sinha