بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time ‘Very Alive’ است و از یوبی سافت به جلو عبور می کند.


یوبی سافت قبلاً برخی از بزرگترین عناوین سال را تأیید کرده است. Assassin’s Creed Mirage (به نظر می رسد که به آرامی تا 12 اکتبر پیش می رود) آواتار: Pandora’s Frontier، The Crew Motorfest بیشتر. احتمالاً در 12 ژوئن در Ubisoft Forward بیشتر شاهد خواهیم بود. با این حال، کسانی که انتظار دارند بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time وقتی ظاهر شوید ناامید خواهید شد.

یوبی سافت در یک توییت جدید تکرار کرد که این پروژه “بسیار زنده است”. اما در ماه ژوئن در ویترین ناشر به نمایش گذاشته نخواهد شد. این بازسازی که در سال 2020 معرفی شد، چندین تاخیر داشت تا اینکه سرانجام از یوبی‌سافت پونا و یوبی‌سافت بمبئی به یوبی‌سافت مونترال منتقل شد. در یک مصاحبه جدید، تهیه کننده ژان فرانسوا ناود و کارگردان بازی مایکل مک اینتایر به روز رسانی های توسعه را ارائه کردند.

ناود فاش کرد که در حال حاضر در مرحله مفهومی توسعه است. از زمانی که پروژه را تحویل گرفتیم، بازخورد جامعه را در نظر گرفتیم و راه‌های منحصر به فردی برای ارائه بازی پیدا کردیم. ما به دنبال راه‌هایی برای آزمایش عناصر و ترکیب بازخورد از جامعه در توسعه هستیم.

هنوز روزهای اولیه است و بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که در مورد بازی امسال بیشتر بشنوند، اما مطمئن باشید که همه ما قدرت و قلب خود را در این پروژه به کار می بریم.

مک اینتایر در مورد رویکرد تیم به بازسازی صحبت کرد. او گفت که فناوری برای بهبود حرکات شاهزاده وجود دارد، اما “مانند هر بازی مدرن، انتظار بازیکن نیز وجود دارد که کنترل شخصیت به چه معناست.” Ubisoft Montreal تخصص قوی در این زمینه ایجاد کرده است، و ما به دنبال این هستیم که چگونه می‌توانیم این درس‌ها را یاد بگیریم و آنها را در اخلاق بازی‌هایی مانند: شاهزاده ایرانی.

این چیزی فراتر از فناوری است. فقط به این دلیل است که ما، سازندگان بازی، تکامل یافته‌ایم، و می‌دانیم که بازیکنان نمی‌توانند تنها با انتخاب یک نسخه صیقلی از نسخه اصلی، انتظارات را برآورده کنند.

Naudo اذعان کرد که تیم به “اسناد گسترده” در مورد نسخه اصلی دسترسی داشته و به اهداف و جاه‌طلبی‌های سازنده اصلی اشاره کرد. مک اینتایر همچنین گفت که علاوه بر حرکت، پیشرفت های دیگری نیز در مبارزه و داستان انجام شده است. دومی “به خودش صادق” می ماند اما به روشی “ظریف و پیچیده” ارائه می شود.

البته، ما می خواهیم افراد تازه وارد را در خود جای دهیم، اما به تعادل خاصی نیاز داریم تا تجربه اصلی هواداران را مخدوش نکنیم. “یکی از چیزهای بزرگ در مورد شن های زمان این است که کل ساختمان و نحوه ساخت آن برای تازه کارها بسیار جذاب است. و من فکر می کنم وقتی مردم بازی اصلی را انجام می دادند، از نظر سختی، مثلاً، بسیار استقبال می کردند. مک اینتایر گفت: ما می خواهیم به پذیرش این فلسفه ادامه دهیم.

او همچنین اجرای ویژگی های دسترسی را پیشنهاد کرد. یکی از پیشرفت‌های بزرگ در این صنعت در 20 سال گذشته، ویژگی‌های دسترسی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تجربه خود را مطابق با آنچه می‌خواهند بازی کنند، سفارشی کنند. این به تازه واردان کمک می‌کند حتی اگر نتوانسته‌اند بازی کنند، به این بازی بیایند. بازی هایی مانند این، این چیزی است که ما حاضریم آن را بپذیریم تا به تازه واردان اجازه ورود به این نوع بازی را بدهیم. این یک جنبه است.”

بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time در ابتدا برای PS4، Xbox One و PC با پشتیبانی از PS5 و Xbox Series X/S معرفی شد. هنوز راه زیادی باقی مانده است، بنابراین برای جزئیات بیشتر در ماه ها (یا سال های آینده) منتظر باشید.





نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید