بازی‌های خدماتی زنده پلی‌استیشن «ژانرهای مختلف را هدف قرار می‌دهند و زمان‌بندی‌های انتشار در مقیاس‌های مختلف را مورد هدف قرار می‌دهند».


تعداد کمی از توسعه دهندگان در ارائه یک عنوان اکشن ماجراجویی تک نفره و روایت محور بهتر از توسعه دهنده بنر استودیو پلی استیشن هستند. ، این شرکت همچنین برنامه های خود را برای گسترش به فضای خدمات زنده در چند سال گذشته به وضوح اعلام کرده است.

البته، بازی‌های سرویس زنده در طول سال‌ها سابقه بسیار بدی داشته‌اند، و به وضوح بازی‌های بسیار موفق زیادی وجود داشته است (که بسیاری از آنها هنوز به خوبی کار می‌کنند). با این حال، به نظر می رسد سونی سعی دارد کارها را کمی متفاوت انجام دهد.

در مصاحبه اخیر با GamesIndustry، رئیس استودیو پلی استیشن، هرمن هالست، گفت که سونی شبکه بسیار گسترده ای از بازی های سرویس زنده ایجاد کرده است و به دنبال ارائه طیف گسترده ای از ژانرها و تجربیات در تمامی عناوین خود است.

او گفت: “ما محیط رقابتی خارج از کشور و سرمایه گذاری زمان بازیکنانی که خدمات زنده ارائه می دهند را درک می کنیم.” و ما می خواهیم بازی های با بالاترین کیفیت را ارائه دهیم.

“ما این خطر را داریم که در مورد “خدمات زنده” به طور کلی صحبت کنیم، انگار که آنها یک ژانر واحد یا حتی یک مدل تجاری واحد هستند. ما مقیاس بزرگی را هدف قرار می دهیم و بازی های مختلفی را ایجاد می کنیم که می توانیم آنها را “سرویس های زنده” بنامیم. ما همچنین بازی هایی را برای مخاطبان مختلف می سازیم و به سابقه خود در خلق دنیاها و داستان هایی که طرفداران پلی استیشن دوست دارند افتخار می کنیم. ”

طی چند سال گذشته، سونی خریدهای زیادی از جمله Bungie، Haven و اخیراً Firewalk انجام داده است که به طور قابل توجهی قدرت و دانش آن را در فضای خدمات زنده افزایش داده است.

در فوریه 2022، سونی اعلام کرد که قصد دارد تا مارس 2026 حداکثر 10 بازی خدماتی زنده را منتشر کند.آخرین نفر از ماپروژه های چند نفره و چند نفره Co-op Guerrillaافقتنها دو بازی تا کنون به طور رسمی تایید شده اند که در حال توسعه هستند، اما شایعات و گمانه زنی های دیگر کم نیست.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید