بازی‌های پلی‌استیشن که ۲ تا ۳ سال پس از انتشار برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند قابل قبول هستند – جیم رایان


جیم رایان، مدیر عامل پلی‌استیشن، گفته است که سونی به استراتژی خود برای آوردن عناوین انحصاری پلی‌استیشن به رایانه‌های شخصی سال‌ها پس از انتشار اولیه آن‌ها پایبند است. رایان در مصاحبه ای با نشریه ژاپنی Famitsu گفت که انتشار بازی های PS5 برای رایانه های شخصی دو تا سه سال پس از انتشار اولیه آنها برای این شرکت خوب عمل کرده است.

به گفته IGN، رایان “همچنین اهمیت عناوین انحصاری PS5 را کاملاً درک می کند.” همانطور که قبلاً گفتم، مسئولیت اصلی استودیو پلی استیشن ایجاد بازی هایی برای آخرین سخت افزار پلی استیشن است که بازیکنان از آن لذت ببرند.

“من فرصت های زیادی دارم تا نظر طرفداران بازی را جویا شوم و وقتی از آنها می پرسم که در مورد تاخیر زمانی چه احساسی دارند، می گویند که انتشار نسخه رایانه شخصی دو یا سه سال پس از انتشار نسخه پلی استیشن سخت است. این مقدار زیاد است. رایان ادامه داد، و قابل قبول است.

این به این معنی است که یک روز ممکن است عنوانی مانند آن را ببینید خونی و نسخه بازسازی PS5 روح شیطان این نسخه به رایانه شخصی نیز راه پیدا کرده است، اما بعید است که شاهد انتشار اخیری مانند این باشیم. خدای جنگ راگناروک از نو افق غرب ممنوع حداقل یک سال دیگر از رایانه شخصی خود استفاده کنید.

سونی به ارائه عناوین انحصاری پلی استیشن به رایانه شخصی بسیار متعهد بوده است، اما مشخص شده است که سابقه آنها در مورد عملکرد رایانه شخصی برای برخی از بازی ها بسیار ضعیف بوده است. با عناوینی مانند برگشت، خدای جنگ و مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves در رایانه شخصی با عناوین دیگری مانند اخیر عملکرد خوبی دارد The Last of Us قسمت 1 مشکلات عملکردی شدیدی مانند خرابی وجود داشت.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید