سونی در سالهای اخیر به گسترش تلاشهای خود در زمینه خدمات زنده ادامه داده است. کنکور و بازی منصفانه $، این شرکت همچنین شروع به افشای برخی از عناوین خدمات زنده در حال حاضر در خط لوله کرده است. و در حالی که برخی نگران هستند که این به معنای تاکید کمتر بر تجربههای داستان محور است که مترادف با اولین احزاب پلیاستیشن شدهاند، جیم رایان او، مدیرعامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، گفت که اینطور نیست.
نقل قول او از یک جلسه پرسش و پاسخ در سال 2022 با تحلیلگران است که به عنوان بخشی از اسناد اخیر دادگاه مایکروسافت فاش شد. رایان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه سونی برای دوبرابر کردن درآمد خود از بازی های شخص اول کاملاً به 10 عنوان سرویس زنده برنامه ریزی شده تا آوریل 2026 بستگی دارد، گفت که سونی او پاسخ داد که بستگی به 10 عنوان سرویس زنده برنامه ریزی شده تا آوریل دارد. 2026. همه این نسخه ها موفقیت آمیز نخواهند بود، و اینکه آیا آنها موفق در نظر گرفته می شوند، مورد به مورد است. او افزود که این شرکت به انتشار عناوین «روایی-سنگین» که به آن معروف شده است ادامه خواهد داد. او گفت که این «بنیان» تلاشهای شخص اول پلیاستیشن خواهد بود.
رایان (از طریق Reddit) گفت: “این ساده لوحانه است که فکر کنیم هر 10 مورد موفقیت بزرگی خواهند بود، بنابراین این پیش نیازی برای دو برابر کردن درآمد شخص اول نیست.” “مطمئناً این چیزی نیست که ما تصور می کنیم. بدیهی است که تمایز بین بازدیدها و غیرهیت ها یک چیز باینری نیست. و در حالی که ما این کار را انجام می دهیم، در طول سال ها آموخته ایم که فراموش نمی کنیم به انتشار بازی هایی که کمک کرده اند ادامه دهیم. ما. این بازیهای تکنفره، گرافیکی زیبا و غنی از داستان، پایه و اساس کسبوکار انتشارات شخص اول ما خواهند بود.
البته این اولین بار نیست که مدیران پلی استیشن چنین اظهاراتی را مطرح می کنند. در مارس سال گذشته، هرمن هالست، رئیس استودیو پلی استیشن گفت که استودیوی سونی “همیشه به ساخت بازی های تک نفره و مبتنی بر داستان ادامه خواهد داد.”
در همین حال، در طی پرسش و پاسخ با تحلیلگران، رایان همچنین گفت که او و سایر ناشران در این صنعت، Game Pass را به عنوان یک «نابودکننده ارزش» میدانند. بیشتر بدانید.
نویسنده: Shubhankar Parijat