توسعه‌دهنده Phantom Blade Zero گیم‌پلی و نبرد را در دموی زنده به نمایش می‌گذارد


در IGN Live 2024، توسعه دهنده S-Game روی صحنه رفت تا نگاهی دقیق به گیم پلی بازی اکشن RPG آینده خود ارائه دهد. تیغه فانتوم صفرویترین 24 دقیقه ای عملی را در زیر تماشا کنید.

رهبر محلی سازی دیوید ژنگ و بنیانگذار S-Game Soulframe در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. تیغه فانتوم صفر نسخه ی نمایشی گیم پلی زنده. دموی ارائه شده در این رویداد بیشتر بر روی مبارزات بازی متمرکز بود تا نشان دادن خط داستانی.

نسخه ی نمایشی نمایش داده شده به گونه ای طراحی شده بود که تا حد امکان نبرد اصلی بازی را به نمایش بگذارد. تیغه فانتوم صفر در صورت امکان، برخوردهای مختلف جنبه های مختلف بازی و سلاح های مختلف را برجسته می کند.

در طول تظاهرات، چانگ گفت: تیغه فانتوم صفر نگاه الهام گرفته روحسبک بازی، سیستم مبارزه با محوریت ترکیبی به بازی هایی مانند: شیطان ممکن است گریه کند، از جمله چیزهایی مانند هنرهای رزمی چینی و wuxia.

تیغه فانتوم صفر تریلر جدیدی نیز به تازگی منتشر شده است که مبارزات و باس فایت ها را به نمایش می گذارد. این بازی برای PC و PS5 منتشر خواهد شد اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید