طبق نمایه لینکدین انیماتور، Perfect Dark از MetaHuman Unreal Engine 5 استفاده می کند.


فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال، سال گذشته گفت: تاریک کامل توسعه “بسیار خوب” پیش می رود. با این حال، مایکروسافت و The Initiative همچنان در مورد جزئیات بسیار خجالتی هستند، که به نظر می رسد با شایعات مربوط به توسعه “یک یا دو مشکل در جاده” مطابقت دارد. با این وجود، از نظر فنی، به نظر می رسد که از برخی جنبه های چشمگیر Unreal Engine 5 بهره می برد.

پروفایل لینکدین تایلر تورنوک، انیماتور فنی اصلی در The Initiative، به ادغام چهره های MetaHuman در خط لوله اشاره می کند. تورنوک علاوه بر «فشار دادن تغییر شکل‌های بدن با تمرکز ویژه روی دست‌ها»، با Humain (که دکل‌های صورت و بدن را ایجاد می‌کند) کار کرد تا «یک RBF درونیابی ساده و مناسب برای Unreal» ایجاد کند.

MetaHuman از زمان معرفی خود پتانسیل باورنکردنی را نشان داده است، همانطور که در تریلر اخیر انیمیشن صورت توسط Ninja Theory دیده می شود. حماسه Senua: Hellblade 2به نظر می رسد این ابتکار به دنبال سطوح مشابهی از انیمیشن های واقع گرایانه است. “تغییر شکل بدن” جالب است، به خصوص قسمت مربوط به دست ها، اما هنوز نمی دانم چگونه روی گیم پلی تاثیر می گذارد.

تاریک کامل تاریخ انتشار وجود ندارد، اما در حال توسعه برای Xbox Series X/S و PC است. جزئیات بیشتر در ماه های آینده اعلام خواهد شد.





نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید