مایکروسافت پس از بسته شدن تانگو گیم ورکز، آرکان آستین، استودیو راندهاوس و استودیو آلفا داگ مورد انتقاد قرار گرفته است. مت بوتی، رئیس استودیوی بازیسازی ایکسباکس، در یک ایمیل داخلی به کارمندان در مورد نسخههای آتی Bethesda اطمینان داد، اما پروژههای دیگر موضوع کاملاً متفاوتی هستند.ابتکار عمل تاریک کامل، ، منتشر شده در دسامبر 2020، نمونه خوبی است.
در جریان غول بمبپست اخیر، جف گراب در واکنش به بسته شدن صحبت کرد. تاریک کامل در حالت خشن است. به نظر می رسد در شکل بسیار خشن است.
و از آن زمان، به نظر نمی رسد که این موضوع واقعاً به یک شکل جمع شده است حتی نمی دانم اینطور است یا نه.”
الکس دونالدسون صاحب سایت RPG نیز اشاره کرد: تاریک کامل او در توییتی نوشت: «داستانهای احمقانهای در مورد توسعه آن بازی وجود دارد، اما به دلیل احترام به تیمی که سخت تلاش میکند تا سنگها را به بالای تپهها براند، ما آنها را چاپ نمیکنیم. ”
این اولین بار نیست که گزارش هایی از مشکلات توسعه ظاهر می شود. چه خروج دسته جمعی باشد و چه شروع توسعه از ابتدا در Unreal Engine 5 در سال 2022. طبق گزارش ها، این پروژه از زمان راه اندازی دو تا سه سال طول می کشد و می تواند در قالب اپیزودیک باشد.
طبق بیانیه سال گذشته مت بوتی، رئیس استودیوی Xbox Game، جزئیات گیم پلی بازی در سال 2024 پیش بینی می شود. حالت فروپاشی 3. در ضمن، منتظر به روز رسانی ها باشید.
خنده. داستان های احمقانه ای در مورد توسعه این بازی وجود دارد، اما من آنها را به خاطر احترام به تیمی که اینقدر سخت تلاش می کنند تا سنگ ها را از تپه های شیب دار بالا ببرند، چاپ نمی کنم.اما صبرم رو به پایان است
– الکس دونالدسون (@APZonerunner) 7 مه 2024
نویسنده: Ravi Sinha