کارگردان بازی جاش سایر گفت که دوست دارد روی بازی سوم کار کند. ستون ابدیت فقط در صورتی که سریال بودجه قابل مقایسه ای داشت. دروازه بالدر 3. ساویر در مصاحبه ای با تاچ آرکید گفت که چندان مشتاق ساخت دنباله نیست. پمنتو، ستون ابدیت اگر بازی بودجه بالایی دارد، ممکن است یک گزینه باشد.
“فکر نمی کنم موفق شوم. توبه 2ساویر گفت. من واقعاً از آن مسابقه راضی هستم. اینطور نیست که هرگز نخواهم به عقب برگردم، اما فقط این کار را انجام دادم، بنابراین کمی صبر می کنم.”
“اگر واقعاً بودجه نامحدودی داشتم، آن را امتحان می کردم.” ستون 3 من بودجه را می دانم آتش مردهاین مقدار زیاد نبود، اما از چند نفر پرسیدم که بودجه آنها چقدر است. دروازه بالدر 3من قصد ندارم در مورد اعداد صحبت کنم، اما اگر این بودجه را داشتم، قطعاً خواهم داشت ستون 3”
ساویر در ادامه درباره برخی از تصمیمات طراحی بازی که در طول توسعه بازی گرفته شده است صحبت می کند. ستون ابدیت و Pillars of Eternity 2: Deadfire. از آنجایی که هر دو عنوان از مسیر تامین مالی جمعی برای تامین مالی توسعه خود استفاده می کنند، استودیو Obsidian تصمیم گرفت تا بازی ها را با استفاده از سیستم مبارزاتی Real-Time with Pause (RTwP) توسعه دهد. ساویر میگوید که اگر عناوین سرمایهگذاری جمعی نمیشدند، استودیو احتمالاً مبارزات نوبتی را در هر دو بازی انتخاب میکرد.
“من خیلی راضی هستم ستون و آتش مردهاما من فکر میکنم اگر سرمایهگذاری جمعی نداشتیم، احتمالاً این کار را بر اساس نوبت انجام میدادیم.» “من نمی گویم که یک سیستم مکث قابلیت های بلادرنگ ندارد، اما آتش مرده سیستم مبتنی بر نوبت توسط نیک کارور و برایان مکاینتاش واقعا عالی بود، اگرچه نمیتوانم اعتباری برای آن قائل شوم. اما این بازی به این شکل طراحی نشده بود. فکر میکنم اگر واقعاً بازی را بهگونهای طراحی میکردید که مبتنی بر نوبت باشد، برخوردهای کمتر، برخوردهای کمتر، اما تاکتیکیتر باشد، بسیار سرگرمکننده خواهد بود، و سینماتیک عالی و همه این چیزها خواهد داشت. این عالی خواهد بود. ”
ساویر در همین مصاحبه گفت: پمنتو به پلتفرم های بیشتر این کارگردان گفت که امکان انتشار روی نینتندو سوییچ و حتی آیپد وجود دارد. به گفته ساویر، این به این دلیل است که بازیکنان این عنوان را در دک Steam خود بازی میکنند و فکر میکنند که آیا منطقی است که این عنوان برای نینتندو سوییچ نیز بیاید.
پمنتو در رایانه شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S موجود است.
نویسنده: Shunal Doke