توسعه دهنده تأیید می کند که Palworld برای سرویس های زنده به مدل رایگان بازی نمی رود


دنیای دوست توسعه‌دهنده Pocketpair بیانیه‌ای منتشر کرده است که تأیید می‌کند بازی بقای آن به یک سرویس زنده یا مدل رایگان برای بازی منتقل نمی‌شود. در مصاحبه ای که اخیراً با ASCII.jp منتشر شده است، مدیر عامل Pocketpair، Takuro Mizobe گفت که هنوز تصمیم نهایی در مورد انتقال به یک سرویس زنده گرفته نشده است. دنیای دوست برنامه‌ریزی شده بود که به عنوان یک عنوان پولی به کار خود ادامه دهد، اما پس از مصاحبه‌ها و نگرانی‌های مطرح شده توسط طرفداران مبنی بر اینکه ممکن است یک مدل سرویس زنده را اتخاذ کند، Pocketpair بیانیه‌ای را در توییتر منتشر کرد که بیان می‌کرد چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

توسعه‌دهنده نوشت: “ما مدل کسب‌وکار خود را برای بازی‌ها تغییر نداده‌ایم. بازی‌ها همچنان خریداری و اجرا می‌شوند، نه F2P یا GaaS.”

به گفته Pocketpair، مصاحبه فوق «چند ماه پیش انجام شد» و در آن زمان، استودیو هنوز درباره آینده «سرنوشت/نظم بزرگ» تصمیمی نگرفته بود. دنیای دوست به عبارت دیگر، ما تشخیص داده‌ایم که رویکرد F2P/GaaS در حال حاضر برای ما مناسب نیست.

دنیای دوست در بیانیه Pocketpair آمده است: “این بازی هرگز با این مدل در ذهن طراحی نشده است و اقتباس از بازی در این زمان به تلاش قابل توجهی نیاز دارد.” علاوه بر این، ما درک می کنیم که این چیزی نیست که بازیکنان ما می خواهند و ما همیشه آنها را در اولویت قرار می دهیم.

“اسکین ها و DLC ها هنوز در دست بررسی هستند. دنیای دوست ما قصد داریم این تلاش را در آینده به عنوان راهی برای حمایت از توسعه از سر بگیریم و با نزدیک شدن به زمان دوباره در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، اولویت های ما هستند دنیای دوست این بهترین بازی ممکن است. ”

دنیای دوست در حال حاضر برای Xbox Series X/S، Xbox One و PC موجود است. نسخه PS5 این عنوان ممکن است در نهایت در نمایشگاه بازی توکیو اواخر این ماه معرفی شود. برای جزئیات اینجا را کلیک کنید.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید