Overwatch 2 فصل 9: قهرمانان اندازه پرتابه تهاجمی را افزایش می دهند و قهرمانان متعدد را جذب می کنند


آخرین فصل Blizzard Entertainment overwatch 2 این بازی که امروز راه اندازی شد، یک بازسازی کامل از بازی های رقابتی است (اما به 38 گیگابایت فضای آزاد نیز نیاز دارد). مسابقات قرارگیری برگشته است. اصلاح‌کننده‌های مهارت جزئیاتی در مورد نحوه پیشرفت رتبه شما پس از هر مسابقه ارائه می‌دهند. یک قهرمان رده بالای جدید ظاهر می شود. با این حال، این همه ماجرا نیست؛ تعادل کلی قهرمانان بازنگری شده است.

به عنوان مثال، بسیاری از پرتابه‌هایی که آسیب وارد می‌کنند اکنون بزرگ‌تر هستند، مانند شلیک‌های تپانچه نبض ردیسر که اکنون 0.05 متر بیشتر و موشک‌های Pharah 0.15 متر افزایش می‌یابند. هزینه نهایی 10 درصد افزایش می یابد و فروشنده آسیب یک غیرفعال جدید دارد که شفای اهداف آسیب دیده را 20 درصد به مدت 2 ثانیه کاهش می دهد.

چندین قهرمان نیز سلامت، زره و آسیب بیشتری دریافت می کنند. برخی از آنها را در زیر بررسی کنید و در اینجا بیشتر بدانید. فصل 9: درباره قهرمانان و محتوای جدیدی که در فصل 9 عرضه می‌شود، از جمله رویدادهای Cosmic Crisis، Hero Mastery: Gauntlets، تیزرها و غیره بیشتر بدانید. گاوچران بی باپ همکاری

به روز رسانی قهرمان

عمومی

نظر توسعه‌دهنده: فصل 9 تغییراتی را در اصول گیم‌پلی Overwatch 2 ایجاد می‌کند که بر همه قهرمانان تأثیر می‌گذارد. ما بازخوردهایی را از جامعه در مورد برخی از مشکلات گیم پلی شنیده ایم و این تغییرات در پاسخ به بسیاری از آنهاست.

اندازه اکثر پرتابه های مخرب با یک اصلاح کننده جهانی جدید اضافه شده به اندازه پایه افزایش یافته است.

  • +0.05 متر برای پرتابه های ضربه اسکن با سرعت شلیک یا پخش بالا (مانند تپانچه پالس Tracer یا شاتگان Reaper's Hellfire).
  • +0.08 متر برای پرتابه های ضربه اسکن دقیق تر (مانند Cassidy's Peacekeeper یا Soldier:76's Heavy Pulse Rifle).
  • تفنگ های ساچمه ای یا پرتابه هایی با سرعت شلیک بسیار بالا دارای زمان سفر +0.05 متر هستند (مانند اسلحه قراضه رودهوگ یا شتاب دهنده خالی راماتلا).
  • پرتابه هایی با سرعت بیش از 50 متر در ثانیه زمان سفر 0.10+ متر دارند (مانند گوی نابودی Zenyatta).
  • زمان سفر برای پرتابه هایی با سرعت کمتر از 50 متر بر ثانیه 0.15+ متر است (مانند راکت انداز فرح).
  • پرتابه‌های بسیار بزرگ با اندازه پایه بیشتر از 0.5 متر از این افزایش‌ها مستثنی شدند (مانند پرتابه انرژی اوریسا و آتش رینهارت).

کل HP (سلامت پایه/زره/سپر) هیرو 15 تا 25 درصد افزایش یافته است.

  • قهرمانان با HP 150-175 HP آنها 25 افزایش یافته است.
  • قهرمانان با HP 200-300 HP آنها 50 افزایش یافته است.
  • 300+ اسب بخار (تانک) 75-100 اسب بخار افزایش.

افزایش دقیق سلامتی برای هر قهرمان در پچ یادداشت های زیر ذکر شده است.

شارژ نهایی

  • هزینه تمام توانایی های نهایی 10 درصد افزایش یافته است.

بازسازی منفعل برای همه قهرمانان

  • همه هیروها اگر به مدت 5 ثانیه آسیب نبینند، اکنون 20 سلامتی در ثانیه بازیابی می کنند.

نقش پشتیبانی منفعل

  • تأخیر قبل از شروع پخش اکنون به نصف کاهش یافته است (2.5 ثانیه).

خرابی رول غیرفعال

  • پاداش سرعت بارگذاری مجدد در هنگام حذف حذف شده است.
  • New Role Passive: آسیب رساندن میزان بهبودی را که دشمن دریافت می کند تا 20 درصد به مدت 2 ثانیه کاهش می دهد.

حمله غوغا سریع

  • خسارت از 30 به 40 افزایش یافته است.

مخزن

D.Va.

  • سلامت خلبان از 150 به 175 افزایش یافت.
  • زره مکانیکی از 300 به 375 افزایش یافت.

خود تخریبی

  • حداکثر خسارت انفجار از 900 به 1000 افزایش یافته است.
  • شعاع انفجار داخلی (حداکثر محدوده آسیب قبل از شروع پوسیدگی) از 4 متر به 6 متر افزایش یافت.

نابودگر

  • سلامت از 300 به 375 افزایش یافت.

پانچ موشک

  • حداکثر آسیب ضربه از 50 به 75 افزایش یافته است.
  • حداکثر آسیب دیوار از 30 به 40 افزایش یافته است.

ملکه جونکر

  • سلامت از 300 به 375 افزایش یافت.

داد و بیداد

  • افزایش آسیب زخم در طول زمان از 60 به 90.

مائوگا

  • سلامت از 300 به 400 افزایش یافت.

اوریسا

  • زره از 275 به 350 افزایش یافت.

راماترا

  • سلامت از 200 به 275 افزایش یافت.

راینهارت

  • سلامت از 200 به 250 افزایش یافت.
  • زره از 250 به 275 افزایش یافت.

چکش موشک

  • خسارت از 85 به 100 افزایش یافت.

شارژ کردن

  • خسارت ضربه دیوار از 225 به 275 افزایش یافته است.

خوک

  • سلامت از 550 به 650 افزایش یافت.

سیگما

  • شیلد از 200 به 275 افزایش یافت.

وینستون

  • سلامت از 200 به 225 افزایش یافت.
  • زره از 200 به 250 افزایش یافت.

توپ تسلا

  • میزان خسارت از 60 به 75 آسیب در ثانیه افزایش یافت.

خشم اولیه

  • آسیب ضربه از 40 به 50 افزایش یافته است.

توپ ویرانگر

  • زره از 100 به 175 افزایش یافت.

زاریا

  • سلامت از 100 به 175 افزایش یافت.

توپ ذرات

  • عرض تیر آتش اولیه از 0.15 متر به 0.2 متر افزایش یافته است.

خسارت

خاکستر

  • سلامت از 200 به 250 افزایش یافت.

باب

  • آسیب سلاح BOB از 14 به 17 افزایش یافت.

سنگر

  • سلامت از 200 به 250 افزایش یافت.

کاسیدی

  • سلامت از 225 به 275 افزایش یافت.

چشم مرده

  • میزان خسارت اولیه از 130 به 150 افزایش یافت.
  • میزان خسارت از 260 به 300 افزایش یافت.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید