Overwatch 2: Patch Season 2 Reveals Doomfast Buff، Chirico Nerf و بیشتر


آخرین فصل از overwatch 2 دیروز تانک جدید راماترا و اسکورت نقشه صومعه شامبالی اجرا شد. علاوه بر این، برخی تغییرات تعادلی در هیروها ایجاد شده است.

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که Junker Queen، Sojourn و Kiriko Hero Challenges اکنون برای کسانی که قبل از فصل 2 ثبت نام نکرده اند باز است. این فروشگاه دارای تب خرید قهرمان نیز می باشد.

اضافه شدن بیش از 70 آیکون بازیکن به عنوان پاداش چالش، حذف پاداش سرعت حرکت در آسیب رول غیرفعال، و افزایش پاداش سرعت بارگذاری مجدد از 25٪ به 35٪.

از نظر تغییرات هیرو، دامنه آسیب ضربه موشک پانچ Doomfist به 25-50 آسیب و آسیب Wall Slam به 10-30 آسیب کاهش یافته است. پانچ راکر قدرتمند اکنون 0.25-0.75 ثانیه پس از برخورد به دیوار، شگفت زده می شود. Power Block اکنون 7 ثانیه و مدت زمان آن 2.5 ثانیه است. Meteor Strike دشمنان را به مدت 3 ثانیه کند می کند و در هنگام فرود به آنها ضربه موشکی پیشرفته می دهد.

در مورد Kiriko، هزینه نهایی Fox Rush او 10٪ افزایش یافته است. پاداش سرعت حرکت از 50% به 30% افزایش یافته و سرعت خنک شدن به جای سه برابر شدن دو برابر می شود. برای جبران این، شوگو رین اکنون زمان بازیگری 0.1 ثانیه دارد و حداکثر کونای او اکنون 15 ثانیه است.

برخی از یادداشت‌های پچ را در زیر و یادداشت‌های کامل را اینجا ببینید. درباره بقیه محتوای فصل 2 در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Overwatch 2 Retail Patch Notes – 6 دسامبر 2022

مشت عذاب

نظر توسعه دهنده: Doomfist دستخوش تغییراتی شده است تا بیشتر شبیه یک تانک مرگبار به سبک Brawler شود. علاقه مندان به توانایی های منفعل او به او کمک می کنند تا مدت بیشتری در مبارزه بماند، به خصوص اگر با توانایی هایش به چندین دشمن ضربه بزند.

تغییرات Power Block و Meteor Strike با هدف افزایش در دسترس بودن Empowered Rocket Punch است. این به شما امکان می دهد تا دشمنان را راحت تر گیج کنید و چندین هدف را تحت تأثیر قرار دهید. پانچ راکت قدرتمند اکنون به طور مداوم قابل دستیابی است و مدت و اندازه شوک را اندکی کاهش می دهد و باعث می شود هنگام مبارزه با آن کمتر خسته کننده شود.

Rocket Punch مقداری از این آسیب را از چیزهایی که نیاز به برخورد با دیوار دارند، می گیرد و در هر جایی که درگیری رخ می دهد، آن را گسترده تر و مفیدتر می کند.

پانچ موشک

  • دامنه آسیب ضربه (حداقل حداکثر) از 15-30 به 25-50 آسیب افزایش یافته است
  • محدوده آسیب دیوار اسلم (حداقل تا حداکثر) از 20-40 به 10-30 کاهش یافت
  • افزایش مدت زمان ضربه زدن به دیوار Rocket Punch از 0.5-1 ثانیه به 0.25-0.75 ثانیه کاهش یافت.
  • راکت پانچ پیشرفته اکنون در اثر برخورد با دیوار حداقل 0.25 ثانیه مبهوت می شود.
  • شعاع ضربه بک پانچ پیشرفته موشک از 4 متر به 3 متر کاهش یافته است
  • حداقل زمان قبل از در دسترس قرار گرفتن گزینه لغو از 0.25 ثانیه به 0.12 ثانیه کاهش یافته است.
  • Cooldown از 4 ثانیه به 3 ثانیه کاهش یافت. این از زمان دوباره کاری او وجود داشت اما ذکر نشد

بلوک قدرت

  • Cooldown از 8 ثانیه به 7 ثانیه کاهش یافت
  • مدت زمان از 2 ثانیه به 2.5 ثانیه افزایش یافت
  • کاهش حداقل آسیب مورد نیاز برای افزایش آسیب پانچ موشک از 90 به 80

برخورد شهاب سنگ

  • پانچ راکت را در هنگام فرود تقویت کنید
  • مدت زمان آهسته دشمن از 2 ثانیه به 3 ثانیه افزایش یافت

بهترین دفاع…

  • حداکثر سلامت موقت از 150 به 200 افزایش یافت
  • سلامت موقت به دست آمده در هر ضربه هدف از 30 به 40 سلامت افزایش یافت.

ملکه یونکر

نظر توسعه‌دهنده: Commanding Shout توانایی و ابزار اصلی Junker Queen در تانکر کردن است، اما بقای اضافی که به تیم او داده شده بود بسیار قدرتمند بود و در یک پچ قبلی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. ما به دنبال انتقال این قابلیت بقا به خود ملکه یونکر با افزایش مقداری که توانایی غیرفعال او از آسیب رساندن به زخم التیام می یابد، هستیم.

  • افزایش حجم ضربه های سر و تنه تا 12 درصد

داد و بیداد

  • مدت زمان آسیب از 5 ثانیه به 4.5 ثانیه کاهش یافت
  • کاهش 10 درصدی هزینه نهایی

فریاد دستوری

  • Cooldown از 15 ثانیه به 14 ثانیه کاهش یافت

حالت هیجان

  • ضریب درمان غیرفعال آدرنالین از 1 برابر به 1.25 برابر آسیب ناشی از زخم افزایش یافت.

خسارت

سنگر

نظرات توسعه‌دهنده: هدف نهایی Bastion این است که به بازیکنان دشمن اجازه می‌دهد در صورت واکنش سریع به ناحیه آسیب‌دیده، زنده بمانند، اما اجتناب از ناحیه آسیب‌دیده کاملاً آسان است. ما هم زمان هشدار و هم آسیب انفجار را کاهش می‌دهیم تا در هنگام وارد کردن آسیب قابل اطمینان‌تر باشیم، اما اکنون هر چه هدف به لبه شعاع انفجار نزدیک‌تر باشد، مرگبارتر است.

توپخانه ترکیب

  • تاخیر پرتابه از 1 ثانیه به 0.6 ثانیه کاهش یافت
  • هخسارات انفجاری از 300 به 250 کاهش یافت
  • دیگر آسیب انفجاری به خود وارد نمی کند
  • کاهش حداقل تاخیر بین قرار دادن عکس ها تا 20٪

بازسازی

  • خنک کننده از 12 ثانیه به 10 ثانیه کاهش یافت

ماندن

نظرات توسعه دهندگان: Sojourn در رده های برتر رقابتی عملکرد خوبی دارد، اما در زیر این سطوح عملکرد ضعیفی دارد. به نظر می‌رسد که بیشتر این تصور که او بیش از حد قدرتمند است ناشی از واکنش‌های او به شلیک‌های ثانویه Railgun او با برد بلند است. بزرگترین تغییر کاهش ضرب کریت هدشات است. هدشات‌های با شارژ کامل دیگر قهرمانان با قدرت 200 اسب بخار را کاملاً نمی‌کشند. برای جبران این از دست دادن قدرت، ما آسیب آتش اولیه او و سرعت شارژ انرژی او در طول دوران نهایی خود را افزایش می دهیم.

تفنگ ریلی

  • تأخیر انرژی قبل از پرتاب از 8 ثانیه به 5 ثانیه کاهش یافت
  • دامنه شروع آسیب آتش سوزی ثانویه از 70 متر به 40 متر کاهش یافت
  • ضریب آسیب بحرانی حمله ثانویه از 2 به 1.5 کاهش یافت
  • خسارت آتش ثانویه به صورت خطی با انرژی از 30 به 130 آسیب افزایش می یابد (1 انرژی به 1 آسیب اضافی ترجمه می شود).
  • خسارت آتش اولیه در هر پرتابه از 9 به 10 افزایش یافته است
  • 20 درصد نرخ شارژ انرژی بیشتر برای اورکلاک

قرینه

نظر توسعه‌دهنده: تغییرات در آتش اولیه Symmetra به پرتو اجازه می‌دهد تا به سرعت تا سطوح خطرناک شارژ شود و سرعت بازی را افزایش دهد. با این حال، اگر به هدف خود آسیب نرسانید، میزان افزایش یافته سطح مرگ و میر شما را کاهش می دهد. تنظیمات مدیریت مهمات خود را برگرداند. این برای مسابقات بدون موانع مفید بود، اما به این دلیل که علاقه به تعاملات خود را از دست داد.

پروژکتور پروتون

  • نرخ شارژ پرتو و نرخ پوسیدگی 20٪ افزایش یافته است
  • نرخ مصرف مهمات آتش اولیه از 7 به 10 در ثانیه افزایش یافت
  • آتش اولیه با آسیب رساندن دوباره به موانع مهمات به دست می آورد

ردیاب

نظر توسعه‌دهنده: به دلیل یک باگ کشف‌نشده با آسیب پوسیدگی Tracer’s Pulse Pistol، آسیب Tracer را در پچ قبلی دوباره متعادل کردیم. از آنجایی که اشکال برطرف شده است، ما در حال رفع آسیب هستیم.

تپانچه پالس

  • خسارت از 5 به 6 افزایش یافته است

پشتیبانی

آنا

نظر توسعه‌دهنده: Sleep Dart هنوز هم یکی از قوی‌ترین قابلیت‌های کنترل جمعیت در 5 در 5 است، اما با افزودن مکانیک پاک‌کننده برای مقابله با این اثر، اینجا خیلی خوب است، اکنون کوتاه کردن پایین‌ها و بهبود بقای شخصی آنا راحت‌تر است. .

دارت خواب

  • Cooldown از 15 ثانیه به 14 ثانیه کاهش یافت

کیریکو

نظر توسعه‌دهنده: تنظیم میزان ضربه به حل مشکلی کمک می‌کند که گاهی اوقات بازو می‌تواند عکس‌های هدشات را در برخی انیمیشن‌ها مسدود کند. Kiriko در کل احساس متعادلی می کند، اما نهایت او می تواند بیش از حد دیوانه کننده باشد. سرعت حرکت و افزایش سرعت خنک شدن را کاهش می دهد تا هدف قرار دادن متحدان و دشمنان در طول اثر آسان تر شود و توانایی پرتاب شدن کاهش می یابد. بقیه تغییرات در درجه اول برای بهبود کیفیت زندگی و قابل استفاده تر کردن توانایی ها است.

  • پهنای حجم ضربه بازو را 15 درصد کاهش داد
  • گزینه قهرمان دیوار نوردی خودکار اضافه شد

روباه راش

  • هزینه نهایی 10 درصد افزایش یافته است
  • پاداش سرعت حرکت از 50% به 30% کاهش یافت
  • سرعت خنک کننده از 3 برابر به 2 برابر کاهش یافت

قلع نگهبان

  • زمان پخش از 0.15 ثانیه به 0.1 ثانیه کاهش یافت

کونای

  • مهمات از 12 به 15 افزایش یافت

قدم های سریع

  • ورودی قابلیت اکنون می تواند نگه داشته و فعال شود



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید