Overwatch 2 Patch Nerfs Roadhog، Orisa، Kiriko، Sojourn


Blizzard Entertainment پچ جدیدی را منتشر کرده است overwatch 2، و همانطور که قول داده بود، به Roadhog یک عصب بسیار مورد نیاز می دهد. آسیب ضربه قهرمان تانک از Chain Hook از 30 به 5 کاهش یافت و در موقعیت نهایی پس از کشیده شدن از 3 به 4 متر کاهش یافت.

علاوه بر این، آسیب اسلحه قراضه به ازای هر گلوله از 6.6 به 6 کاهش یافته است، اما زمان بازیابی، زمان بارگذاری مجدد و حداکثر مهمات برای جبران افزایش یافته است. Orisa فقط یک nerf دارد و Fortify به جای 125 75 جایزه سلامتی می دهد. در مورد Sojourn، افزایش انرژی Railgun او دیگر به آسیب اولیه آتش بستگی ندارد.

هر ضربه شلیک اولیه 5 انرژی ثابت می دهد که با افزایش آسیب مرسی قابل افزایش نیست. علاوه بر این، خسارت هر پرتابه شلیک اولیه از 10 به 9 کاهش یافته است. در نهایت، جذابیت شفای Kiriko اکنون به جای 0.85 ثانیه زمان بازیابی 1 ثانیه دارد و بازیکنان را از استفاده ساده از healbots منصرف می کند.

برای جزئیات بیشتر، یادداشت‌های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

Overwatch 2 Retail Patch Notes – 24 ژانویه 2023

به روز رسانی قهرمان

مخزن

اوریسا

قوی کردن

  • پاداش سلامت از 125 به 75 کاهش یافت

رودهوگ

قلاب زنجیری

  • آسیب ضربه از 30 به 5 کاهش یافت
  • فاصله موقعیت نهایی دشمن از Roadhog پس از کشیده شدن از 3 متر به 4 متر افزایش یافت

اسلحه قراضه

  • کاهش آسیب در هر گلوله از 6.6 به 6
  • کاهش زمان بازیابی از 0.85 ثانیه به 0.8 ثانیه
  • زمان بارگذاری مجدد از 2 ثانیه به 1.75 ثانیه کاهش یافت
  • حداکثر مهمات از 5 به 6 افزایش یافت

نظر توسعه‌دهنده: این تغییرات به منظور کاهش ناامیدی ناشی از ضربه خوردن بلافاصله پس از قلاب شدن و کشیده شدن توسط یک Roadhog است. قلاب های زنجیره ای ابزار قدرتمندی برای وادار کردن بازیکنان دشمن به تغییر موقعیت هستند، بنابراین اغلب همچنان منجر به حذف می شوند. اثربخشی آن اکنون بیشتر به ترکیب قهرمان خاص و نحوه واکنش هدف قلاب شده بستگی دارد.
خسارت

ماندن

تفنگ ریلی

  • افزایش انرژی دیگر بر اساس آسیب ناشی از آتش اولیه نیست.اکنون برای هر حمله اولیه که به یک بازیکن دشمن برخورد می کند، 5 انرژی می دهد
  • کاهش آسیب آتش اولیه در هر پرتابه از 10 به 9

نظر توسعه‌دهنده: تنظیمات افزایش انرژی میانگین زمان شارژ تفنگ ریلی Sojourn را کاهش می‌دهد زیرا از آسیب‌های مهم یا توانایی‌های افزایش آسیب بهره‌مند نمی‌شود. ضربه زدن به اهداف زرهی و سایر منابع کاهش آسیب اکنون سریعتر از قبل انرژی به دست می آورد.

پیش از این، اثرات افزایش آسیب و آسیب به کریت Sojourn با کاهش زمان لازم برای تولید انرژی و کاهش آستانه ای که شلیک دوم Railgun در آن کشنده است، تقویت می شد. کاهش آسیب اولیه آتش، سرعت آن را حتی بیشتر می کند.
حمایت کردن

کیریکو

طلسم شفابخش

  • زمان بازیابی از 0.85 ثانیه به 1 ثانیه افزایش یافت

نظر توسعه‌دهنده: پرتابه‌های شفای Kiriko به کندی حرکت می‌کنند و با وجود داشتن یک هدف، میانگین بهبود در هر مسابقه بالاتر از حد انتظار است. ما دیده‌ایم که بازیکنان تمایل دارند بیش از حد بر توانایی شفابخشی خود تمرکز کنند و فقط از آتش اولیه برای مدت زمان طولانی استفاده کنند. به جای کاهش میزان شفا در هر گلوله برای اینکه او احساس کند با تمرکز بر آتش اصلی خود مقید است، ما زمان بهبودی را قبل از شروع به شلیک طلسم های شفابخش خود افزایش می دهیم. افزایش زمان ریکاوری فرصت‌هایی را برای بافتن آزادانه‌تر کونای آتش ثانویه باز می‌کند.

رفع اشکال

جهانی

  • مشکل مربوط به متن “چگونه قفل را باز کنیم” در جذابیت سلاح “صندل های بالدار” برطرف شد.
  • میکس صدای پا را تنظیم کرده تا صدای پای دشمن را بیشتر شنیده شود.

قهرمانان

لوسیو

  • مشکلی که در آن پوست هرمس لوسیو فیزیک نادرست را نشان می داد، برطرف شد

راینهارت

  • مشکلی را برطرف کرد که باعث شد چکش راینهارت در طول شکلک Sweetheart تغییر شکل داده شود.

ماندن

  • لود شدن پوسته کارآگاه سایبری Sojourn رفع نشد

توپ ویرانگر

  • مشکلی که در آن Adaptive Shields قبل از کامل شدن خنک شدن به اشتباه اعمال شده بود، برطرف شد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید