پچ Overwatch 2 چالش های هفتگی را تنظیم می کند، قهرمانان رمز و راز رقابتی را اضافه می کند


پچ میان فصل مورد انتظار در دسترس است overwatch 2می افزاید یک پانچ مرد رویداد همکاری تا 6 آوریل در دسترس خواهد بود، اما ما همچنین فاصله ای را که بازیکنان می توانند صدای قدم های دشمن را بشنوند تنظیم خواهیم کرد. او می گوید که حد وسطی پیدا کرده است.

چالش‌ها نیز برای حذف «To the Winner» و «Coinline» تنظیم شده‌اند. چالش‌های هفتگی جدید اضافه شده عبارتند از: «تعهد گاه به گاه» (15 برد در حالت بدون رتبه)، «مزیت رقابتی» (10 برد در هر حالت رقابتی)، «تغییر سرعت» (5 برد در قهرمانان اسرارآمیز، مسابقه مرگ FFA، و غیره) برنده شدن) ، و غیره. حالت آرکید).

چالش‌های روزانه نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند، به طوری که تسلط بر سلاح‌های پشتیبانی اکنون به 10000 آسیب از 12500 نیاز دارد و تسلط بر توانایی پشتیبانی از 10000 به 8000 رسیده است. همچنین می توانید پیشرفت چالش خود را در پایان مسابقه بررسی کنید. و اگر Mystery Heroes را دوست دارید، می‌توانید به نسخه رقابتی بپیوندید که فصل اول در 14 مارس آغاز می‌شود.

برخی از یادداشت‌های پچ را در زیر و یادداشت‌های کامل را اینجا ببینید.

Overwatch 2 Retail Patch Notes – 7 مارس 2023

به روز رسانی عمومی

تنظیم کاهش فاصله از قدم های دشمن

من تغییری را در نت‌های پچ فصل 3 از دست دادم تا فاصله‌ای را که صدای پای دشمن شنیده می‌شود تنظیم کنم. ما به اصلاح این تغییر ادامه دادیم و حد وسطی بین آنچه در فصل 2 بود و آنچه قبل از پچ امروز بود پیدا کردیم.

موضوع

چالش هفتگی

  • “به برنده … – برنده 15 رتبه بندی نشده یا رقابتی” حذف شد.
  • چالش جدید اضافه شده “تعهد گاه به گاه – 15 بار در هر حالت بدون رتبه برنده شوید”.
  • اضافه شدن چالش جدید “مزیت رقابتی – برنده شدن در 10 در هر حالت رقابتی”.
  • تعداد کل چالش های مورد نیاز برای به دست آوردن تمام کوین های Overwatch هنوز 11 است.
  • “خطوط سکه – برد 5 در بازی آرکید” حذف شد.
  • چالش جدید “تغییر سرعت – برنده شدن در 5 در Mystery Heroes، رایگان برای همه Deathmatch، یا هر حالت Arcade” اضافه شد.
  • “تسلط بر نقش” را به “برنده شدن در 5 بازی هر کدام به عنوان دو نقش مختلف در بازی سریع یا رقابتی” تغییر داد.

چالش روزانه

  • “Support Weapon Mastery” از 12500 به 10000 کاهش یافت
  • “تسلط بر توانایی پشتیبانی” از 10000 به 8000 کاهش یافت

پایان پیشرفت چالش دور

  • چالش‌هایی که بازیکنان در طول مسابقه پیشرفت کرده‌اند با یک نمایش بصری از پیشرفت باقی‌مانده مورد نیاز نمایش داده می‌شوند

تابلوی امتیاز

به روز رسانی جدول امتیازات در پایان یک مسابقه

ما یک عکس فوری از آمار نهایی هر بازیکن در طول مسابقه می‌گیریم و آن را بعد از مسابقه روی اسکوربورد برگه نگه می‌داریم.پیش از این، به محض ترک یک بازیکن، آمار و اسامی ناپدید می شدند

خواستگاری

  • رفع اشکالی که در آن مهمان‌های بزرگ بیشتر از آنچه در صف انتظار می‌رفت منتظر می‌ماندند
  • Matchmaker اکنون گرد هم آوردن طرف هایی با تفاوت های مشابه بین این دو را در اولویت قرار می دهد. بازیکنان با بالاترین و کمترین امتیاز
  • بهبودهایی را برای کاهش زمان‌های صف بدون رتبه و بهبود کیفیت مسابقه انجام داد

به روز رسانی رقابتی

قهرمان رمز و راز رقابتی

  • Rival Mystery Heroes به Rival Play اضافه شد
  • فصل اول از 14 مارس شروع می شود!

طرح صفحه نمایش نبرد به روز شد

دکمه هایی به منوی Competitive Play اضافه شده است که به بازیکنان امکان دسترسی آسان به Rank Legend، Leaderboards و Competitive Progress Screen را می دهد.

به روز رسانی 500 امتیاز برتر

اکنون 500 بازیکن برتر پس از هر مسابقه با یک انیمیشن موقعیت فعلی خود را در جدول امتیازات به روز می کنند.

به روز رسانی قهرمان

مخزن

اوریسا

نظر توسعه‌دهنده: Terra Surge یک کانال نهایی بدون وقفه توسط اکثر توانایی‌ها برای همان اثر Fortify است. این برای غش کردن منطقی است، اما وقفه Sombra’s Hack نباید غیرفعال شود و اکنون Terra Surge را به درستی لغو می کند.

تراساژ

  • Terrasurge اکنون می تواند با یک هک قطع شود

راماترا

نظرات توسعه‌دهنده: بازیکنان متوجه شده‌اند که خارج شدن از فرم Nemesis قبل از فعال کردن Annihilation نهایی، زره پاداش در فرم Nemesis را به طور کامل بازنشانی می‌کند. برای گیم پلی روان تر، سلامت زره اکنون به عنوان بخشی از فعال سازی نهایی به طور خودکار بازنشانی می شود.

نابودی

  • هنگام استفاده از Annihilate در فرم Nemesis، زره پاداش تازه می شود

رودهوگ

نظر توسعه‌دهنده: جالب است زیرا خنک‌سازی Chain Hook به جای اینکه در پایان آن شروع شود، در ابتدای قابلیت شروع شد، بنابراین وقتی تایمر نشان داده شد 1 ثانیه کمتر از حداکثر خنک‌کردن واقعی (7 ثانیه) به نظر می‌رسد. هنگام بحث در مورد پایین، سردرگمی ایجاد شد. پس از رفع این مشکل، 1 ثانیه دیگر از خنک شدن کلی کاهش می‌دهیم و فرکانس برنامه تیمی Roadhog را افزایش می‌دهیم. این امر باعث می شود که عقب نشینی توسط قلاب های زنجیره ای غیر کشنده باشد.

قلاب زنجیری

  • خنک‌کردن Chain Hook اکنون در پایان توانایی به جای شروع شروع می‌شود
  • خنک شدن Chain Hook از 8 ثانیه به 6 ثانیه کاهش یافت



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید