کارگردان Overwatch 2 می‌گوید که نقد شدن در استیم «تجربه‌ای سرگرم‌کننده نیست»


در صورت از دست دادن overwatch 2 ماموریت داستانی PvE که مدت ها منتظرش بودیم سرانجام به عنوان بخشی از فصل ششم: تهاجم منتشر شد. با وجود کیفیت آن، واکنش ها متفاوت بوده است. با این حال، انتشار به سرعت تحت الشعاع قرار گرفت زیرا اولین بازی در Steam آن را به پایین‌ترین عنوان در تاریخ این پلتفرم تبدیل کرد.

کارگردان بازی، آرون کلر، در یک پست اخیر Director’s Take به طور شگفت‌انگیزی به این نکته اشاره کرد و گفت: overwatch 2 بار اول.هدف ماست overwatch 2 بازی را بیش از هر زمان دیگری برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهید.

بسیاری از بررسی‌های Steam لغو مولفه PvE بزرگ‌تر اعلام شده در سال 2019 را به عنوان یکی از دلایل اصلی نارضایتی از بازی ذکر می‌کنند. این درباره یک پروژه بلندپروازانه بود که نمی‌توانست محقق شود.»

کلر گفت که تیم “نمی تواند زمان را به عقب برگرداند” اما “به افزودن و بهبود ادامه خواهد داد.” overwatch 2. اینطوری پیش میرویم. این یعنی نقشه‌ها، قهرمانان، حالت‌های بازی، ماموریت‌ها، داستان‌ها، رویدادها، تزئینات و ویژگی‌های جالب، بازی‌ای که دائما در حال گسترش، تکامل و بهبود است.این آینده است بیش از حد. ما به ایجاد و نوآوری چیزهایی که بازی را برای بازیکنانی که امروز بازی می کنند عالی می کند، ادامه خواهیم داد. ”

overwatch 2 ماموریت داستان پس از انیمیشن کوتاه اخیر Sojourn “Calling” تنظیم می شود و بخش Null در حال انجام حملات در سراسر جهان است. Overwatch تازه اصلاح شده در سه مکان به آنها حمله خواهد کرد: گوتنبرگ، تورنتو و ریو. یک رویداد PvE رایگان به نام Underworld نیز در دسترس است و مناطق جدیدی را به King’s Row اضافه می کند.

متأسفانه، دسته بعدی ماموریت های داستانی به این زودی ها عرضه نمی شوند. جرد نویس، تهیه کننده اجرایی، گفت این سریال با سرعت معمول فصلی خود منتشر نخواهد شد. لطفا برای پاسخ کامل او به اینجا مراجعه کنید و منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید