پس از اعلامیه اخیر مبنی بر لغو ماموریت های قهرمانی پیش بینی شده بلیزارد، overwatch 2کارگردان Aaron Keller یک پست وبلاگ جدید در وب سایت رسمی بازی منتشر کرده است که در مورد تصمیم برای توقف حالت PvE صحبت کرده است.
کلر درباره منشاء تیم Overwatch توضیح می دهد که چگونه بازی اساساً از بقایای پروژه لغو شده MMO تایتان ایجاد شد و چگونه تیم پشت بازی یک تیم MMO در نظر گرفته شد. من در مورد آن صحبت خواهم کرد. کلر گفت که هسته گیم پلی بازی Overwatch PvP Crawl است، نسخه PvE مخصوص بازی Walk است و MMO نهایی که قرار است منتشر شود Run است، استودیو “crawl, walk, run.” این طرح را توضیح می دهد.
کلر گفت: “این در اوایل DNA تیم بود و برخی از ما فکر می کردیم که بازی نهایی تحقق واقعی چشم انداز اصلی پروژه تایتان است.” من به شما خواهم گفت.
با این حال، از آن زمان، کلر می گوید که تیم با چالش های قابل توجهی در توسعه ماموریت های قهرمان مواجه شده است. چون محدوده بسیار وسیع است. این استودیو چندین جنبه از حالت بازی، مانند استعدادهای قهرمان و واحدهای دشمن را ساخت، اما هرگز نتوانست همه این جنبه ها را یکپارچه کند.
کلر میگوید: «ما یک چشمانداز هیجانانگیز اما بزرگ داشتیم، و به طور مداوم منابع را از بازی زنده برای تحقق آن میکشیدیم. من نمیتوانم جاهطلبی اصلیمان برای «Overwatch» را به یاد بیاورم. احساس میکنم که بودم».
کلر توضیح داد که باید تصمیم میگرفت که ماموریتهای قهرمان را کنار بگذارد، زیرا حالتهای بازی با هم ترکیب نمیشدند. وی همچنین در مورد زمان اعلام انصراف صحبت کرد.به نظر می رسد که تیم به سختی به کار خود ادامه داده است تا ماموریت قهرمان را به واقعیت تبدیل کند و در عین حال برنامه ریزی کند. overwatch 2محتوای فصلی
کلر می گوید: «ما نتوانستیم. و ما همچنین میدانستیم که نمیتوانیم دوباره به بیرون کشیدن افراد از بازی زنده بازگردیم تا دیدگاه اصلی خود را محقق کنیم. من شروع به برنامهریزی کردم.»
کلر قبلا در مورد لغو حالت ماموریت قهرمان صحبت کرده بود. overwatch 2 در مصاحبه ای در اوایل این هفته. کلر همچنین تصریح کرد که لغو هیچ ارتباطی با تعهد بلیزارد برای بازگشت کارمندان به دفتر پس از سال ها کار از راه دور ندارد.
نویسنده: Shunal Doke