توسعه دهندگان Overwatch 2 در مورد لغو حالت قهرمان و برنامه های آینده برای PvE بحث می کنند


بلیزارد اینترتینمنت، به خصوص تیم توسعه overwatch 2، به دلیل لغو حالت قهرمان واکنش منفی دریافت کرده است. زمانی که برای اولین بار معرفی شد، در نظر گرفته شد که یک تجربه PvE با استعداد و رشد قهرمان، یکی از نقاط اصلی فروش بازی باشد. همه این‌ها کنار گذاشته شده‌اند، اما ماموریت‌های داستانی همچنان در فصل 6 در اواخر امسال منتشر خواهند شد.

در مصاحبه ای با GameSpot، کارگردان Aaron Keller در مورد تغییر رویکرد و چرایی صحبت کرد. “ما تا الان خیلی صحبت کرده ایم. overwatch 2 و این توضیح می دهد که چقدر متفاوت از بازی اصلی است، فقط با رایگان بودن برای بازی و تغییر به فرمت تیمی 5v5 و تمام محتوای جدید توسعه یافته برای آن. برای من، این بزرگترین تغییری است که در اینجا به آن نگاه می کنیم. فقط این نیست که چندین قهرمان یکسان در بازی وجود دارد. این نحوه نوشتن بازی ها و نگاه ما به بازی های آینده است. ما واقعا امیدواریم که نقشه راه ما که به تازگی منتشر شده است این را به بازیکنان نشان دهد.

امسال چیزهای زیادی در راه است، اما حتی با نگاهی به فصل 6، این بزرگترین فصلی است که ما تا به حال راه اندازی کرده ایم. بیش از حد. قهرمانان پشتیبانی جدیدی در آن فصل وجود خواهند داشت. حالت های بازی جدید اضافه شد. ما هرگز یک حالت بازی جدید را به عنوان به‌روزرسانی فصلی منتشر نکرده‌ایم. بیش از حد. Flashpoint با دو نقشه جدید همراه است. ما رویدادهای PvE را در آن فصل داریم. ما یک نوع کاملاً جدید از محتوای PvE برای انتشار با ماموریت‌های تک‌نفره‌ی Hero Mastery Missions داریم.

بیش از حد مراسم دیگری در این سالگرد برگزار خواهد شد. و علاوه بر آن، یک قوس داستانی جدید با ماموریت‌های داستانی جدید، سینماتیک و سایر محتویات علمی مانند کدهای لور آغاز خواهد شد. همه چیز در این یک فصل گنجانده شده است، و این آینده چیزی است که ما در تلاش برای آوردن آن هستیم. overwatch 2. این چیزی است که ما امیدواریم بازیکنان از این تجربه به دست آورند، و تغییر در نحوه توسعه ما برای این بازی، و آنچه می خواهیم به بازیکنان ارائه دهیم. “

جرد نویس، تهیه‌کننده اجرایی، گفت: “فکر می‌کنم وقت گذاشتن برای فکر کردن به این موضوع جالب است. فکر می‌کنم جالب است که کمی دیرتر به تیم بیایم تا ببینم اوضاع چگونه پیش می‌رود و برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند. زیرا زمین اصلی یک بازی بود. یکپارچگی بزرگ برای انتشار.” تمام این فشارها و انتظارات خلاف آن است و واقعاً تصمیمی که گرفتیم این نبود که از PvE دور شویم یا این جنبه از بازی را به کلی کنار بگذاریم. این در مورد رفتن به مدلی است که می دانید می توانید انجام دهید.

“ما می دانیم که اگر به ریتم فصل وارد شویم، می توانیم به طور موثر برنامه ریزی کنیم و در طول فصل به گونه ای منتشر کنیم که فکر می کنیم برای بازیکنان واقعاً هیجان انگیز خواهد بود. و من فکر می کنم که از این ایده دور می شویم لحظه انتشار PvE منفرد بزرگ به ایده “نه، ما می رویم”. برای انجام کارهای PvE همیشه.

“ما برنامه هایی برای همه اینها داریم. فصل 6 در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد، و تعداد زیادی نسخه دیگر و فصل های بیشتری وجود خواهد داشت. برای من، این چیزی است که واقعا مهم است.” ما می خواهیم اعتراف کنیم که اینطور نیست. آنچه مردم انتظار داشتند، اما در عین حال ما درجه بالایی از اعتماد به نفس داریم که می توانیم به روشی که در حال تغییر هستیم ارائه دهیم و این برای ما واقعاً هیجان انگیز است، شما هرگز نمی توانید حرف کسی را قبول کنید، بنابراین امیدوارم بازیکنان ببینند آن را باور کنید و زمانی که شروع به انتشار آن در فصل 6 کنیم، آن را باور کنید.

نویس و کلر اخیراً بحث کردند: overwatch 1 هر سال حدود شش رویداد برگزار خواهد شد، اما سرعت فعلی سه رویداد در هر فصل است، با چندین فصل در سال. ما متوجه شدیم که به‌روزرسانی‌ها را به‌طور مداوم برای بازیکنانمان منتشر می‌کنیم، داستان را به‌گونه‌ای تعریف می‌کنیم که به طور مداوم باز می‌شود، و اگر منطقی باشد منتظر این لحظه بزرگ نیستیم. ما احساس می‌کنیم که در این مورد بهتر هستیم. مسیر، گفت: Noyce.

فصل 5 رویدادهای جدید با زمان محدود، QuestWatch و Mischief and Magic را اضافه می کند. سیستم Summer Games و On Fire نیز همراه با Creator Workshop بازخواهد گشت. فصل 7 و بعد از آن همچنین دارای رویدادهای زمستانی جدید، رویدادهای همکاری جدید، قهرمانان تانک، بازسازی‌های Roadhog و Sombra و ماموریت‌های تسلط قهرمان جدید خواهد بود. تا آن زمان، لطفا منتظر آخرین اطلاعات باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید