استودیو مون از تحسین و موفقیت گسترده ای برخوردار شد.اوری و جنگل کورواوری و اراده ویسپ، و توسعه دهندگانی که دو بازی عالی Metroidvania را به ما دادند آماده هستند تا به سمت چیز جدیدی حرکت کنند. ما تایید کرده ایم که بازی بعدی ما یک IP جدید و RPG اکشن در اواخر سال 2019 خواهد بود. ما هنوز جزئیات را نمی دانیم، اما توماس مالر، مدیر خلاق استودیو مون، این را در مورد این پروژه در توییتر می گوید:او بازی را به عنوان دیدگاه یک توسعه دهنده تصور می کرد زلدا زمانی بود که او برای اولین بار نمونه سازی را آغاز کرد.
“اوری ما بودیمماریو، این ماستزلدا،” او نوشت.Wispاین به ما این امکان را داد که به این پروژه زمان بیشتری در فر بگذاریم و آن را به یک ARPG کامل تبدیل کنیم. ”
مالر از آن زمان تایید کرده است که این بازی دارای سبک هنری مشابهی خواهد بود.اوری مهم این است که بازی دارای سبک هنری منحصر به فردی باشد که تنها با نگاه کردن به تصویر کوچک، به عنوان یک بازی Moon Studios قابل تشخیص است. خیلی از بازی ها شبیه هم هستند. جهت هنری مهم است. زیاد. “
در همین حال، او همچنین تکرار کرد که این بازی به جای عرضه انحصاری برای ایکس باکس، یک نسخه چند پلتفرمی خواهد بود.اوریمن بازی را انجام دادم.
در سال 2020، اعلام شد که استودیو مون قرارداد انتشاری را با Private Division برای عنوان آینده خود امضا کرده است، اما اگر این گزارش ها قابل باور باشد، توسعه دهندگان در طول فرآیند توسعه با چندین مشکل پشت صحنه مواجه شدند. چندین مورد سابق Moon طبق گزارشها، کارمندان استودیو از فرهنگ کاری «سمی» و «ظالمانه» توسعهدهنده انتقاد کردهاند، در حالی که مایکروسافت از مشکلات استودیو آگاه بود. برخی گزارشها تصمیم گرفتهاند بازی بعدی خود را منتشر نکنند.
اوری “ماریو” ماست و این “زلدا” ماست.
این ایده من زمانی بود که در سال 2015 نمونه سازی یک پروژه جدید را شروع کردم.
سپس روی Wisps کار کردم. این به ما زمان بیشتری را در فر داد تا بتوانیم این پروژه را به یک ARPG کامل تبدیل کنیم.
– توماس مالر (@thomasmahler) 4 فوریه 2023
آره. برای ما مهم است که بازیهای ما دارای سبک هنری منحصربهفردی هستند که تنها با نگاه کردن به ریز عکسها، به عنوان یک بازی Moon Studios قابل تشخیص است.
خیلی از بازی ها شبیه هم هستند.
جهت هنری مهم است. زیاد.
– توماس مالر (@thomasmahler) 4 فوریه 2023
این دلیل اصلی امضای این عنوان بود @PrivateDivision!
علیرغم نام شما، من حداقل در استودیو خودمان اهل “انحصار” نیستم، ما می خواهیم همه بازی ما را انجام دهند!
– توماس مالر (@thomasmahler) 4 فوریه 2023
نویسنده: Shubhankar Parijat