No Rest، Offhand Torch، و Selim Crucible مجدداً متعادل شده را به Evil Hotfixes اضافه کرد.


رفع مشکل ماه استودیو بدجنس خستگی ناپذیره پس از راه‌اندازی دسترسی زودهنگام استیم، به عرضه آن ادامه خواهد داد. رفع فوری ششم با بهبود رندر نور حاشیه در سایه ها، به شکایات مربوط به اینکه بازی بیش از حد تاریک است، رسیدگی می کند. این باعث بهبود دید در نواحی تاریک می شود و باعث می شود شخصیت «احساس یکپارچگی بیشتری با محیط کند».

یک آیتم جدید Torch off-hand در Whittaker در دسترس خواهد بود، در حالی که نرخ افت قیمت باید افزایش یابد و دید در نور کم باید بیشتر بهبود یابد. کشتی‌های Prologue مقداری تغییرات تعادلی دریافت کردند و دشمنان Risen با «نمونه‌های ویژه» جایگزین شدند تا تغییرات جهانی بر آنها تأثیر نگذارد. سلامت آنها نیز به جز Risen Great Axe Raider 40 درصد کاهش یافته است.

برای کسانی که با Selim Crucible دست و پنجه نرم می کنند، مرگبارترین اتاق ها دشمنان را تضعیف کرده اند، در حالی که اتاق های ضعیف تر باید به چالش بیشتری تبدیل شوند. حلقه طاعون و حلقه مار نیز دوباره متعادل شده اند. تغییرات زیر را بررسی کنید.

بدجنس خستگی ناپذیره در رایانه شخصی موجود است – بررسی ما را بررسی کنید. چندین ویژگی جدید و محتوای داستانی در طول دوره دسترسی اولیه در دسترس خواهد بود، و نسخه‌های Xbox Series X/S و PS5 نیز در حال توسعه هستند. لطفا برای جزئیات بیشتر کمی صبر کنید.

Patch Notes – Early Access Hotfix 6

هنر:

  • رندر بهبود یافته نورهای حاشیه در سایه ها، بازی را در نور کم خواناتر می کند. این باید در برخی موارد به کاهش بازخورد “بازی خیلی تاریک” کمک کند.
  • روشنایی رینگ تنظیم شده باعث می‌شود که ظاهر بهتری داشته باشد و باعث می‌شود شخصیت شما بیشتر با محیط ادغام شود.

کارایی:

  • کاهش تخصیص حافظه غیر ضروری برای رندر عمومی، مه، و سایر سیستم های بازی.
  • رندر سایه بهینه برای تمام جلوه های بصری

جستجو:

  • پاداش جستجوی Potion Cellar را از یک معجون XP متوسط ​​به یک معجون XP کوچک تغییر داد.

غارت کردن:

  • نرخ ریزش گوهر افزایش یافت

اضافه کردن محتوا:

  • مشعل جدیدی اضافه شده است که می توان آن را در فروشگاه Whittacker خریداری کرد و در میز کار ساخت
    – برای دریافت نور بیشتر در مکان های تاریک از چراغ قوه استفاده کنید

تعادل:

  • دشمنان احیا شده را در کشتی‌های مقدماتی با نمونه‌های ویژه جایگزین کنید، و آنها را تحت تأثیر تغییرات تعادل جهانی قرار ندهند.
  • سلامتی دشمنان احیا شده Prologue Ship (به استثنای Great Axe Raider) تا 40 درصد ضعیف شده است.
  • با عصب کشی خطرناک ترین دشمنان اتاق و خنثی کردن خطرناک ترین دشمنان اتاق، Selim Crucible را مجدداً متعادل می کند. اتاق ضعیف
  • افزایش زمان کاهش پلت فرم در Cerim Crucible، که آن را چالش برانگیزتر و مورد نیاز بازیکن می کند. کاهش زمان انتظار
  • حلقه آفات متعادل شده
    – افزایش اثر سلامتی به 1-3٪
    – کاهش اثر کاهش فوکوس به -7 تا 10٪
  • حلقه مار متعادل شده
    – خسارت وارد شده به بازیکنان به 5٪ کاهش می یابد
    – تغییر نوع آسیب وارد شده به بازیکنان و دشمنان به آسیب فیزیکی به جای آسیب طاعون

دشمنان و کارفرمایان:

  • بهبود انیمیشن حرکت Risen Bruiser

حوزه:

  • تصادم ها، فیدرها و بافت های بهبود یافته در Mariners Keep
  • اصلاحات پانسمان، تصادم و فیدر مجموعه Nameless Pass
  • Faders Sacrament بهبود یافته است
  • بهبود ست پانسمان، تصادم و فیدر ست Cerim Crucible

سمعی:

  • بهبود زمان‌بندی صوتی Falstead Darak

بومی سازی:

  • متن محلی شده را در مکان های مختلف در چندین زبان اضافه و به روز کرد
  • پشتیبانی محلی‌سازی برای نکات ابزار بینش ویژگی‌ها، منوی Exit جدید و رابط کاربری واریز پشته اضافه شد.

رفع اشکال:

  • رفع خرابی منوی اصلی
  • برخی از مصنوعات رندر شفاف را رفع کرد
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن جایزه سرباز جهش یافته Plagued Mutant نامرئی می شد.
  • مشکلی که در آن Fog of War هنگام بستن بازی به شما حمله نمی‌کرد، برطرف شد
  • رفع هرزنامه خطای پالایشگاه
  • مشکلی که در آن Fierce Ring آسیب بیشتری وارد نمی‌کرد، برطرف شد
  • پس زمینه داخلی ثابت سیاه نبودن
  • مشکلی که در آن کمان های خریداری شده از فروشگاه Whittaker's Shop دوام کامل نداشتند برطرف شد
  • یک نقطه ثابت که در آن می توانید در سنگر سیاه از دنیا خارج شوید
  • مشکلی که در آن کشتی می لغزد و در Prologue گیر می کند، برطرف شد.
  • نقطه ثابت برای تنظیم مجدد نبرد در Echo Knight Arena
  • سایه‌های سوسو زننده روی آتش اردوگاه در بلک ترنچ ثابت شد
  • مشکلی که در آن بافت در سیاه‌ترنچ سوسو می‌زد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن سینه‌های درون سینه در Orban Glades ظاهر می‌شد، برطرف شد.
  • چیدمان UI را به گونه ای اصلاح کرد که سکه ها به طور مساوی از هم فاصله بگیرند



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید