No Man’s Sky – Singularity Expedition اکنون در دسترس است


No Man’s Sky آپدیت جدیدی برای تمامی پلتفرم ها (از جمله پلی استیشن VR2) با اضافه شدن دهمین اکسپدیشن یعنی Singularity ساخته شده است. این دنباله‌ای بر خط داستانی Interceptor است، جایی که بازیکنان Ahei XV را شروع می‌کنند و درباره کمپ هارمونیک، هوش مصنوعی و غیره بیشتر می‌آموزند.

Hello Games “چند لایه” از رازهایی را آشکار می کند که می تواند به آینده بازی اشاره کند. با این حال، اگر به جوایز علاقه مند هستید، می توانید مجموعه سفارشی سازی Construct را برای پوشیدن ظاهر خودکار (سر Atlantid یا Crimson) به دست آورید.

همچنین پوسترهای اطلس، آتلانتید و معماری عجیب و غریب را که پایه خود را تزئین می کنند، و همچنین تریلر Cacophony Jetpack دریافت خواهید کرد. این اثر “یک دنباله طنین انداز از صدای ناهنجار است که در سراسر منظره امتداد دارد و در فرکانس های عجیب و غریب و ناشناخته پژواک می کند.” توهمی. همچنین تزئینات جدید Crimson Freighter Trail و Living Fragment برای Strongholds اضافه شده است.

برای جزئیات بیشتر، یادداشت های پچ زیر را بررسی کنید. No Man’s Sky موجود بر روی Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch. از زمان راه اندازی بحث برانگیز آن در آگوست 2016، به روز رسانی های رایگان متعددی را پشت سر گذاشته تا به یکی از محبوب ترین عناوین خدمات زنده تبدیل شود.

4.30 پچ یادداشت

  • Expedition 10 “SINGULARITY” به زودی آغاز می شود و حدود 5 هفته ادامه خواهد داشت.
  • در این اکتشاف، بازیکنان قصد دارند به تنهایی و با هم به عنوان یک جامعه کار کنند تا رمز و راز یک سر اتوفاژ آسیب دیده را که در کمپ هارمونیک رها شده است، حل کنند.
  • پاداش حل معماها و ساختن ساختار مکانیکی خود شامل مجموعه ای از پوسترهای منحصر به فرد است. سفارشی سازی جدید جت پک و مسیر موتور باربری. یک کریستال آتلانتیوم قابل ساخت برای پایه. کلاه ایمنی جدید خود را سفارشی کنید. کل مجموعه سفارشی سازی بصری برای Construct.
  • حتی سرنخ‌های پنهان بیشتری برای بازیکنان وجود دارد که باید به دنبال آن باشند…
  • پخش‌کننده‌های PC VR اکنون می‌توانند اکتشافات (و سایر موارد قابل نام‌گذاری) را با استفاده از صفحه‌کلید مجازی نام‌گذاری کنند.
  • مشکلی را که باعث می‌شد پس از استفاده از Analysis Visor بازنشانی شود، تنظیم مجدد دوربین سوم شخص انجام شد. هنگامی که بازیکن حالت را تغییر می دهد، زمین ثابت می ماند.
  • بازیکنانی که قابلیت دنبال کردن خودکار دوربین سوم شخص را فعال کرده‌اند، می‌توانند از این تنظیم نه تنها در سیارات، بلکه در ناهنجاری‌های فضایی و ایستگاه‌های فضایی نیز بهره ببرند.
  • خلبان خودکار سفینه فضایی از برخورد بازیکنان با نقاط مختلف فضایی در حین استفاده از رابط فضاپیما جلوگیری می کند.
  • رفع برخی از محو شدن صفحه نمایش فلاش به سفید بدون پیروی از تنظیماتی که آنها را غیرفعال می کند.
  • ارتقاء به کانن نوترونی، پاداش آسیب را افزایش داد و زمان شارژ را تا حد زیادی افزایش داد.
  • مشکلی که در آن پهپادهای Sentinel آسیب دیده می توانستند یکدیگر را در یک دایره زنجیر کنند، برطرف شد.
  • پهپادهای فاسد سنتینل اکنون دارای یک خنک کننده درمانی هستند که اگر در حین بهبود آسیب ببینند، باعث می شود.
  • رفع خرابی کامپیوتر مربوط به پایمال شدن حافظه.
  • رفع تعدادی از خرابی های مربوط به حافظه در پلتفرم Xbox.
  • بهینه سازی زمان بارگذاری قابل توجهی را برای پلتفرم پلی استیشن معرفی کرد.
  • مشکلی که در آن بازیکنان پس از خروج از جلسه چند نفره و پیوستن مجدد بلافاصله در سیستم اشتباه ظاهر می‌شوند، برطرف شد.
  • رفع مشکل نادری که می‌توانست ماموریتی را ایجاد کند که در آن بازیکن به یک متخصص NPC در یک پایگاه مراجعه کند و پایگاه اشتباه را انتخاب کند.
  • مشکل نادری که در آن یک پازل در کمپ هارمونیک تکمیل نمی شد، اگر بازیکن دیگری در جلسه ابتدا پازل را کامل می کرد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن یکی از گلیف های پازل کمپ هارمونیک همیشه 9 بود برطرف شد.
  • تعدادی از مشکلاتی را که می‌تواند باعث شود تا جاروهای هدف ادعا کنند که اهداف مأموریت وجود ندارند یا خیلی دور هستند، در حالی که علت آن نبود، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن بخش سیارات آموزش حالت خلاق سبک وزن حذف شده بود، برطرف شد.
  • مشکلی که باعث می‌شد در هنگام استفاده از Starship Scanner در تنظیمات سختی خفیف‌تر برچسب‌گذاری نادرستی Worlds Cacophony شود، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن متن اشاره می‌توانست از نام یا نماد فناوری اشتباه پس از تغییر کشتی استفاده کند.
  • Sentinel Interceptors اکنون به جای Quad Servos برای تعمیر هایپردرایوها به Crystal Hearts نیاز دارد.
  • پیشرفت‌های زیادی در وضوح فناوری‌های تولید شده خودکار برای پین‌کردن نکات راهنمایی و نمادها انجام شده است.
  • اگر یک ماموریت در حال حاضر نیاز به نصب فناوری داشته باشد، آن آیتم به عنوان اولین مورد در لیست فناوری های موجود ظاهر می شود.
  • مشکلی که می‌توانست تعامل با ترمینال شبیه‌سازی‌شده نادا را روی ناهنجاری فضایی دشوار کند، برطرف شد.
    مشکل کنترلی که در آن سفینه‌های فضایی می‌توانستند هنگام پیمایش در منوی سریع فرود بیایند، برطرف شد.
  • تعدادی از مشکلات گرافیکی سایه های کابین خلبان سفینه فضایی در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 رفع شد.
  • مشکلی که در آن بسیاری از اثرات ذرات در رایانه شخصی وجود نداشت، برطرف شد.
  • مشکلی که می‌توانست باعث شود بازتاب‌های فضای صفحه و سایر افکت‌های مشابه به اشتباه ارائه شوند، برطرف شد.
  • هنگام استفاده از FSR2، بسیاری از مشکلات گرافیکی با کیپ ها برطرف شد.
  • مشکلی که در آن هنگام فعال بودن تمام بدن، سر بازیکنان نمی‌توانست در واقعیت مجازی سایه ایجاد کند، برطرف شد.
  • یک مشکل گرافیکی جزئی که در آن افکت‌های ضربه لیزری ممکن است رنگ اشتباهی داشته باشد، برطرف شد.
  • مشکلی که در هنگام استفاده از PSVR در پلی‌استیشن 4 در هنگام استفاده از PSVR در صفحه راه‌اندازی، فقط یک چشم اثر قرمز داشت، برطرف شد.
  • بهبودهای زیادی در نحوه استفاده از منوی سریع در VR ایجاد شده است که استفاده از آن را آسان تر و دقیق تر می کند.
  • مشکل واقعیت مجازی را برطرف کرد که در آن بازیکنان می‌توانستند طوری رفتار کنند که انگار به منوی سریع اشاره می‌کنند در حالی که دست‌هایشان واقعاً جلوی منو است.
  • مشکلی که باعث می‌شد بازیکنان هنگام اشاره با مچ دست نتوانند در واقعیت مجازی حرکت کنند، در حالی که تنظیم نقاط حرکتی فعال بود، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن اگر پخش کننده هنگام باز بودن منوی اصلی، نما را بازنشانی کند، پیام واقعیت مجازی “خارج از محدوده” روی صفحه باقی می ماند.
  • استفاده از موارد متناقض در پنجره درخواست دوستی برطرف شد.
  • مشکلی که در آن درصد شارژ/مهمات سلاح HUD نمادهای % را نشان می داد برطرف شد.
  • یک مشکل نادر که در آن برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی ممکن است در رابط کاربری Appearance Modifier در دسترس نباشد، برطرف شد.
  • تعدادی از مشکلاتی که می‌توانند باعث برجسته شدن موارد موجود در درخت کاردستی در صورت عدم استفاده برای کاردستی شوند، رفع شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن منوی قطعات ساختمان فونداسیون از یک اعلان “بازگشت” نادرست استفاده می کرد.
  • مشکلی را که در آن هنگام استفاده از حالت «ایجاد» Terrain Manipulator نمایش داده می‌شد، رفع شد.
  • وضوح بهبود یافته اهداف نقطه عطف اعزامی که در پنجره‌های بازشو نمایش داده می‌شوند.
  • مشکلی که باعث می‌شد هنگام درخواست راهنمایی برای یافتن قلب‌های متبلور، راهنمایی Quad Servo ظاهر شود، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن برخی از پیام‌های ارتباطی کشتی‌های فضایی پس از ذخیره/بارگیری نادرست باقی می‌مانند برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که باعث می‌شد در صورت حذف اسکنر سیگنال، اسکنر سیگنال اضطراری Abandoned Freighter روی صفحه گیر کند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید