بازیهای Inflexion مدتها مورد انتظار بود بلبل هفته گذشته از طریق Steam Early Access برای رایانه شخصی منتشر شد. متأسفانه، ما با برخی از مشکلات سرور مواجه هستیم، مانند قطع شدن ارتباط هنگام پیوستن به یک بازی یا حرکت بین قلمروها.
یک حالت آفلاین در حال حاضر در حال توسعه است و توسعهدهنده ناامیدی از رویکرد فقط آنلاین را تایید میکند. چشم انداز ما برای بازی از ابتدا ایجاد یک سری قلمروهای به هم پیوسته بود، با ایده فعال کردن اکتشاف مشترک، به این معنی که ما کنترل بیشتری روی یک قلمرو یا سرور واحد خواهیم داشت. همچنین یک جهان بزرگ است، به این معنی که ما در اوایل توسعه انتخاب کردیم که از روز اول از Co-op پشتیبانی کنیم یا توسعه را روی حالت آفلاین متمرکز کنیم.
“گیمپلی مشارکتی مرتبط با داشتن اعضای حزب در حوزههای مختلف از لحاظ فنی یک مشکل چالشبرانگیزتر است و بنابراین مشکلی بود که ما ابتدا تصمیم گرفتیم با آن مقابله کنیم.
Inflexion حالت ها را اولویت بندی می کند و «در اسرع وقت» منتشر می کند. از بازیکنان خواسته بود که منتظر بهروزرسانیها «در هفتههای آینده» و اخبار مربوط به «سایر مواردی که در حال کار روی آنها هستیم» باشند. او همچنین فاش کرد که در حال حاضر کار روی بهروزرسانیهای دیگر از جمله محتوای جدید، رفع اشکالها و ویژگیهای کیفیت زندگی در حال انجام است و جزئیات بیشتر در «روزهای آینده» اعلام خواهد شد.
بلبل راه اندازی دسترسی زودهنگام شامل سه بیوم، آیتم ها و ساختارهای متعدد برای ساخت، یک سیستم پیشرفت و سیاه چال هایی برای بازیکنان خواهد بود. تفاوت اصلی با سایر بازیهای ساخت بقا، کارتهای قلمرو است. این به شما این امکان را می دهد که به صورت رویه ای جهان های مختلفی را با استفاده از اصلاح کننده های خود ایجاد کنید.
برنامه این است که دسترسی زودهنگام را برای 9 تا 12 ماه ادامه دهد، اما ممکن است تغییر کند. Inflexion با گذشت زمان بیومها، آیتمها و کارتهای قلمرو بیشتری اضافه میکند، پس با ما همراه باشید.
نویسنده: Ravi Sinha